Zdravo! Hodim v 7 razred zdaj bom osmi na zacetku solskega leta sem imela odlicne ocene najdla sem najboljso prijateljico in imela sem zelo dobro zivljenje potem sem se zaljubila ta oseba se je tudi v mene zaljubila bila sem zelo vesela da delam kar koli tudi da se ucim. Po 3 mesecih sem se skregala z najboljso prijateljico in po nekaj tednih s to osebo v katero sem se zaljubila bila sem zelo zalostna in brez motivacije potem se je ta oseba v katero sem bila zacela spet z mano pogovarjati bila sem vesela ampak ne kot prej nisem imala motivacije za ucenje nato sem se s to osebo spet skregala ni bi bilo tako prevec zal pa tudi ni bil tako velik prepir pobotala sem se z najboljso prijateljico bila sem bolj srecna ampak se vedno brez motivacije vcasih ko se ucim me zacne boleti glava dobila sem 2 enki v tem solskem letu obicajno nisem oseba ki ima enke 1 sem dobila v 6 r in 2 v tem solskem letu eno enko sem popravila na 4 drugo pa na 3 nisem iz slovenije zato nisem dobra v slovenscini zanima me kako bi lahko pridobila nazaj motivacijo in voljo da delam kar koli kot sem jo imela prej. Zdaj se trudim da imam rada sebe in da sem zdrava. Pozabila sem prej povedati da sem v 6 r izvedla na sistematskem da imam nekaj v scitnici vsak 3 dan sem sla k zdravniku da bi mi pregledali scitnico in ugotovili kaj imam b vratu zaceli so hudi glavoboli imela sem manj koncentracije vedno sem bila zaspana ampak nisem mogla spat nobena tableta ni pomagala in zdravniki so izvedeli da imam rak scitnice ni tako hud rak samo operacijo sem imela in nisem imela cemoterapije samo morala sem pocivati 1 mesec nimam nobene probleme danes zaradi tega samo pijem tablete ki pomagajo mijim celicam delati hormone
zanima me ali imate kaksen nasvet kako pridobiti nazaj motivacijo in ali bi lahko kaj naredila da sem srecna kot sem prej bila
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Sliši se da se res trudiš, dobro ti gre. Prestala si operacijo in dobro okrevala, to je pomemben del tvojega življenja. Iz prebranega je razvidno, da si prava borka, odlično.  Razumljivo je tako tudi, od kod povečana zaspanost, nihanja v koncentraciji in glavoboli v preteklosti. In glede na to, da si imela zdravstvene težave, ki so te pomembno ovirale, si šolo zelo dobro speljala, pohvale še za to.
Najprej moramo imeti radi sami sebe, šele nato nas lahko imajo radi drugi - sploh prijatelji. Razumljivo je, da nas prepiri s prijatelji in razhodi s fanti pretresejo v smislu, da imamo v nekem obdobju manj motivacije, volje do učenja. A pomembno je, da veš kaj je tvoj cilj.
Naj te še pohvalim za tako lepe ocene, glede na to, da slovenščina ni tvoj materni jezik, odlično ti gre. Ne bodi stroga do sebe, popravila si enke, nič ni hudega če se kdaj pojavi takšna ocena, še sploh če te začne boleti glava. Takrat se ne moreš učit, saj možgani ne morejo biti pozorni in skoncentrirani. Ali si o glavobolih že s kom govorila? Fino je, da tvoj zdravnik to ve. Na kontrole redno hodiš? Ta del se mi zdi izjemno pomemben.
Glede motivacije in sreče - obkroži se z ljudmi (prijatelji/sošolci), ob katerih se dobro počutiš in je med vami čim manj nepotrebnih prepirov. Pomembno je tudi, da najdeš popoldan čas za počitek in dejavnosti, ki te sproščajo in veselijo. A imaš kakšne aktivnosti/hobije/zanimanja? Kadar počnemo nekaj v čemer uživamo, smo posledično bolj zadovoljni z življenjem nasploh.
Javi se še kaj in še enkrat - zelo dobro ti gre, ne bodi prestroga do sebe.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije