Za vikend smo se z družino mislili itikopati na morje se zadnjic. Se sploh splaca, koliko je temperatura morja, je vetrovno? Je boljša opcija bazen in se more niti ne splaca vec?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen/a!
Praviš, da bi z družino za vikend radi preživeli skupaj čas, vendar ne veste, ali bi šli na bazen ali na morje. Zelo lepo je, da želite z družino še izkoristiti lepo vreme ter se odpraviti na skupen izlet.
September še je vedno zelo primeren mesec za obisk morja. Tudi če pogledaš vremensko napoved za vikend, je napovedno sončno in vroče vreme, tudi temperatura morja je še vedno prijetno topla. Vseeno pa je tudi bazen dobra alternativa.
Žal ti odgovora, kaj narediti, ne morem podati. Odločitev torej ni toliko v tem, kaj je "boljše," ampak kaj si vi kot družina najbolj želite. Če se radi odpravite na morje, ležite na plaži, se igrate kakšne igre na plaži in v vodi ali preprosto plavate, je še september dober mesec, ko to lahko izkoristite. Če pa bi radi dan preživeli bolj umirjeno, brez daljšega potovanja, potem bo tudi bazen zelo dobra izbira. Pomembno je, da čas preživite skupaj in na lokaciji, ki si jo želite skupaj obiskati.
Predlagam ti, da pred vikendom še enkrat preveriš vremensko napoved za kraj, ki ga želite obiskati, ter temperaturo morja, potem pa se skupaj z družino odločite glede na to, kaj vam bo najbolj ustrezalo.
Upam, da boste z družino preživeli zelo lep dan na morju ali na bazenu!
Upam, da sem ti s svojim odgovorom kakorkoli pomagala, če pa imaš še kakšno vprašanje, se vedno lahko obrneš name.
Lepo bodi.
Lara Tušek, dipl. psihologinja (un)
su
summer_is_over
tole uprašanje je pa bl za na ChatGPT kot za sem, heh...