Pozdravljeni,
Zadnje čase imam dilemo. Pred dvema letoma sem se samoposkodovala. Ampak zdaj sem nehala. Nekajkrat se je ponovilo ampak sem potem nehala. Nastale so pa brazgotine, ki jih že od takrat skrivam. Zanje ve le moja prijateljica. Nerada govorim o tem in res upam da se nebi razvedelo, sploh zato ker želim da me ljudje vidijo kod veselo punco. Doma ne vedo nič. Med poletjem sem si na brazgotine vsak dan narisala/napisala nekaj novega z flumastrom, da nebi kdo opazil. Do zdaj mi je to uspevalo ampak sem želela nekomu povedati. Zdaj pa nevem več ali se moram o tem res s kom pogovoriti. Razmišljala sem da bi v šoli povedala svetovalni, ampak bi ona kasneje sporočila staršem. Sprašujem se ali je res treba da povem, ali je okej če se izognem vsem vprašanjem in prepirom. Brazgotine so na rokah in nogah. Zanima me le ali je za mojo starost (17) okej, če to zadržim zase in upam da nikoli noben ne izve.
Hvala za katerikoli nasvet.
Sa
Sarči
Živjo!
Verjamem, da te skrbi, super je da si premagala samo poškodovanje za to ti res iz srca čestitam.
Vredu je da premišljujes o tem, da bi komu povedala in iz iskusenj ti povem da je ta to res najboljši naslov svetovalna delavka na šoli.
Menim da tega ne bi povedala staršem. Lahko jo tudi prosiš da ne pove in se še o tem z njo pogovoriš.
Kaj pa vzrok za samoposkodovanje si že uspela odpravit?
Zdi se mi zelo pomembno da se tudi o vzroku pogovoriš z svetovalno delavko na šoli. Se mi zdi mogoče še bolj pomembno da res raziščete in poskušata uredit tisto kar te je pripeljalo do rezanja.
Čeprav te ne poznam vedi da sem v mislih s tabo.
Upam da sem ti lahko vsaj malo pomagala
Az
Azdk123
Pozdravljeni,
Hvala za hiter odgovor. Stvar zaradi katere sem začela je malo bolj zapletena a sem jo delno že odpravila. Če meniš da je dobro da se z svetovalno delavko pogovorim bom resneje razmislila o tem, in se tudi z njo pomenila.
Še enkrat hvala
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Me veseli, da si prenehala škodovati sama sebi, vse pohvale, da si uspela sama. Iz tega sklepam, da si pametna in močna punca, ki se ceni in se ima rada.
Menim, da je dobro, da o tem z nekom ki mu zaupaš, spregovoriš. Očitno te to še vedno bremeni in ni dobro, da to tiščiš v sebi. Če so brazgotine vidne bo slej kot prej nekdo opazil, zato menim, da je bolje priznati, boš bolj pomirjena, da ne rabiš nikomur nič skrivati. Svetovalna delavka je lahko pravi naslov, tudi ne bo delila vsega tega s starši, če ti ne boš želela. A vseeno sem mnenja, če imaš dober odnos s starši, da jim svoje težave v preteklosti zaupaš, prepričana sem, da te bosta skušala razumeti. Kaj praviš, bi zmogla to?
Na tebi je torej, lahko sicer zadržiš zase, a glede na to, da o tem razmišljaš, te to zagotovo bremeni. Zato menim, da boš bolj pomirjena sama s sabo, če boš to zgodbo nekako zaključila in povedala. Tako boš tudi nasploh bolj sproščena, saj ne boš vseskozi pozorna na to, ali bo kdo videl tvoje brazgotine ali ne. Premisli.
Želim ti vse dobro, če pa boš imela kakšna vprašanja/dileme/težke trenutke pa je dobro, da se o tem pogovoriš ali s šolsko svetovalno delavko ali pišeš sem, preden škoduješ sama sebi, ker ni vredno.
Lep pozdrav.
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije