Hej.
Naj zaupam svojo izkušnjo. Naredila sem tretji letnik gim. Načeloma sem v šolo uspešna, le pri matematiki sem imela nekaj težav. Na začetku tega šolskega letnika smo dobili novega profesorja cca. 30 let. Dolgo časa je bilo vse v redu in nisem posumila nič. Enkrat pa me je po malo slabše odpisanem testu povabil v kabinet in rekel, da zaznava da imam učne težave, a da naslednja dva tedna nima več prostega časa za konzultacijie v šoli. Potem je rekel, da naj se nič ne sekiram, saj ima on tudi "popoldanske konzultacije izven šole", čeprav nikoli še nisem slišala, da bi imel kaj takega. Ponudi mi več terminov in enega sem izbrala. Da mi telefonsko številko in naslov. Ko sem res prišla tja sem zelo hitro ugotovila, da sem po vsej verjetnosti pri nemu doma. Bil je sam. Sprva ni bilo težav. Najprej me postreže, ponudi kavo nato sva šla na snov rešila par nalog. Vse skupaj je trajalalo cca. 1,5 ure. Navadne inštrukcije pri njemu doma v dnevni. Ko sva končala ga vprašam koliko sem dolžna in on mi pove, da ima zame neko presenečenje, a pa da bo to uspelo mi mora zakriti oči. Preveže mi oči z trakom nato se umake. Pride nazaj in mi reče, da naj mu dam roko in ko primem, reče, da naj se odvežem. Šok. Nasproti mene je pri mizi sedel gol nabit profesor, jaz pa sem v roki držala njegovega pohotnega, trdega in od lubrikanta lepljivega tiča, oprostite izrazu. Pogleda me z takšnim zlobnim, posmeljivim nasmehom: "A ti ni všeč?" Z svojo roko je prijel mojo in zadrsal po penisu. Najprej je bilo zelo grozno, a zelo hitro mi je postalo zelo VŠEČ. Hitro se slečem in sledila je akcija. Res se je videla razlika v letih in da je že podrl nekaj "šišk" v svojem življenju. Sva brez kondoma in na koncu mu pride v moja usta. Nato sva še nekaj časa ležala v postelji, božala drug drugega... Povedal mi je, da ni zato mij fant in da naj ga ne gledam tako. Pri njem ne bom imela nobenega bonusa pri ocenah, sva le prijatelja. Zgodilo se je le takrat. Če se zdaj obrnem nazaj, vem, da to ni prav, a ne obžalujem, bilo je kul. Že večkrat prej sem se zalotila, da sem ga opazoval in razmisljala o velikost njegovega korenjaka. Sedaj so počitnice. A vedno znova me lovi občutek slabe vesti. Nekaj mi ne da miru, zato vam pišem.
Kaj vi menite o tej izkušnji? Je to prav ali ne?
Lp.
Ar
Arči
Vprašuješ se, ali je opisano dejanje v skladu z določenimi normami (pravnimi, moralnimi)? Sem prav razumel, kaj želiš vedeti?
Predlagam, da za odgovor zaprosiš svetovalno službo na vaši šoli.
Prepričan sem, da ti bodo svetovalni delavci na šoli posredovali pravilno usmeritev.
Ja, tako med nama, pa je res bilo tako kot si napisal(a) ali pa je napisano samo spolno sanjarjenje? Seveda pa s spolnimi fantazijamui kot takimi v načelu ni nič narobe. Tudi o tem lahko vprašaš svetovalce na šoli.
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
ko sem prvič prebrala tvoje pisanje, mi je delovalo kot fantazijski spis. Skoraj vso svojo delovno dobo sem bila zaposlena na srednji šoli in bla tudi sama srednješolka. Kar nekaj deklet je fantaziralo o tem, kako bi bile skupaj z mladim profesorjem. In roko na srce. Nekaterim je celo uspelo (ne na moji gimnaziji), da so se poročile s svojim idolom. Morda gre tudi pri tebi za neuresničene želje.
Če pa se je vse to zares zgodilo, potem bi se moral, ali je to prav ali ne, vprašati tvoj profesor. Vidva nista v enakopravnem položaju, ne glede na to, da je bilo tebi prijetno in da še vedno o tem razmišljaš. Tvoj profesor je izkoristil svoj položaj. Tega preprosto ne bi smel narediti.
Ali bi ti po prvem šoku, če ne bi bila njegova dijakinja pristala na ta odnos? Če ne bi, potem te je tvoj profesor zlorabil in ni potrebno, da imaš občutek krivde. Dejstvo je, da si že stara 18 let in v celoti odgovorna za svoja dejanja. Toda tokrat si bila objektivno v podrejenem položaju.
Kaj je prav in kaj je narobe med dvema odraslima osebama na področju intimnosti ne moremo izrekati vrednostnih sodb.
Še enkrat: O tem, kaj je prav in kaj ne pri tej izkušnji, se mora vprašati tvoj profesor. Stran s slabo vestjo. Upam, da si se iz tega kaj naučila in da boš v prihodnje stopala v intimne odnose kot enakopravna partnerka.
Prav lepo te pozdravljam in uživaj počitnice, brez slabe vesti in sanjarjenja o "velikosti njegovega korenjaka"
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja