Razmišljam o samomoru tako zelo, zato sem se raje porezala po roki zdej, rane niso globoke jih je pa kar nekaj. Vedno počnem na istem mestu, sepravi vsakič grem čez iste brazgotine.. Ali se mi bo to poznalo celo življenje? Ker zdaj ko grem z roko čez je hrapavo, vendar tudi prejšnje rane niso več kot 2 meseca stare, zato nevem a se bo to zacelilo, ker rane so zelo površinske in ponavadi to izgine? Sem se že prej rezala ampak na različnih mestih, nekje zelo globoko in so brazgotine po enem letu še vedno vid e, tiste, ki so bile bolj površinske so pa izgine, ker prej še nisem tko delala in sem naredila samo en rez in je zginl... zdaj pa npr. dons k sem to nardila, sem ene 15x potegnila rezilo in se rane "prepletajo" al kako naj se izrazim, poleg tega so pa spodaj še iz prejšnjih dni k se še niso zacelile. Moja roka v tem trenutku zgleda res grozno. Zanima me vaše mnenje ali bo to zavedno al bo zginlo ker niso globoke?
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej naj se ti zahvalim, da si zbrala pogum in si se obrnila na svetovalnico.
Pišeš, da resno razmišljaš o samomoru. Verjamem, da te stiske ki jih doživljaš žalostijo in bremenijo do te mere, da svojo bolečino blažiš s samopoškodovanjem. Žal mi je, da se moraš sama soočati s stiskami in verjamem, da se ob vsem počutiš nemočno ter obupano. Zato te spodbujam, da si čim prej poiščeš strokovno pomoč. Naslednjič, ko bo stiska tako velika, da boš razmišljala o samopoškodovanju, skušaj poklicati telefon v stiski (npr. TOM telefon, ki je na voljo vsak dan od 12. do 20. ure na 116 111 ali zaupna telefona Samarijan in Sopotnik, ki sta na voljo 24 ur na dan na telefonski številki 116 123). Sicer pa ti priporočam, da si skušaš poiskati pomoč pri psihologu/kliničnem psihologu v bližini, saj ti lahko prisluhne, te brezpogojno sprejme in ti pomaga poiskati strategije, ki ne bodo škodovale tvojemu zdravju in bodo zmanjšale tvojo stisko. Obrneš se lahko tudi na Center za psihološko svetovanje Posvet, kjer nudijo brezplačno psihološko pomoč (več si lahko prebereš na: http://www.posvet.org/).
Sprašuješ tudi, če se ti bodo brazgotine poznale celotno življenje. Glede na tvoja opažanja, da so nekatere brazgotine še vedno prisotne po enem letu, lahko sklepava, da obstaja velika verjetnost, da bodo te ostale za vso življenje.
Verjamem, da ti je hudo. Da se vsak dan znova trudiš in iščeš moč. Da si želiš, da bi ti bilo bolje. Da bi bila slišana in sprejeta. Zato sem vesela, da si danes zbrala toliko poguma in energije, da si se obrnila na svetovalnico. Zato te tudi spodbujam, da vztrajaš pri življenju, da zbereš še nekaj poguma in si poiščeš pomoč. V vedenju, da si vredna življenja in da se lahko vedno obrneš tudi na nas.
Lepo te pozdravljam.
Urška Pisar, mag. psihologije