Pozdravljeni
Jaz ne razumem zakaj starši mislijo da ne morem biti korejska pevka to so moje največje sanje ona dva pa mi slos govorita osrednji šoli in o življenju naprej mene je strah na kaj bi naredila ali bi žive,a normalno življenje ali pa bo postala korejska pevka ki si zelo želim postati
Lep pozdrav Mia
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Mia!
Zahvaljujem se ti, da si se obrnila na našo Svetovalnico. Če prav razumem, doživljaš stisko, ker se želiš osredotočiti predvsem na svojo pevsko kariero, hkrati pa si mnenja, da ti starši pri teh tvojih sanjah ne nudijo ustrezne podpore.
Naj te pomirim, da si še vedno zelo mlada in da še ne rabiš sprejeti končne odločitve o karieri, ki jo želiš izbrati. V vsakem primeru je pomembno, da razmisliš o tem, v katero srednjo šolo se želiš vpisati in kater srednješolski program je najbolj v skladu s tvojimi željami in cilji za prihodnost, če te zanima glasbena kariera imaš na voljo tudi glasbeno gimnazijo. Tudi, če se odločiš za katero drugo srednjo šolo, lahko vseeno slediš tudi svojim sanjam po glasbeni karieri tako, da hodiš v glasbeno šolo ali se udeležuješ ur petja. Svetujem ti tudi, da se s starši pogovoriš o tem, kako bi lahko tudi tekom šolanja udejstvovala svoje želje po delu na lastni glasbeni karieri.
Odločitev o vpisu v srednjo šolo je zagotovo lahko naporna, a še vedno imaš dovolj časa, hkrati pa je veliko ljudi, ki bi ti z veseljem pomagali pri tej odločitvi. Tako se lahko o možnostih pogovoriš s svojimi starši, lahko pa se obrneš tudi na svojega razrednika ali šolsko svetovalno delavko, ta ti bosta znala ustrezno svetovati o tem, kako glede na svoje želje, cilje in zmožnosti izbrati ustrezno srednješolsko pot.
Želim ti vse dobro na svoji poti,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)