Imam 2 prijateljici. Par dni nazaj mi je ena od njiju napisala cudno sporocilo. Rekla je da halucinera neke sence ki ji sledijo in jo gledajo ampak da je ok. Precej ocitno ni ok. To sem povedala drugi prijateljici ki mi je povedala da ji je ta prva prijateljica pred nekaj meseci zaupala da se reze in da je v depresiji. To je povedala samo njej. Zelo me je sokiralo saj jo poznam vecino svojega zivljenja in nisem nikoli niti pomislila na kaj takega. Nisem vedela kaj narediti zato sem povedala mami. Vse je razumela in se bo sestala z mamo te prijateljice da ji pove. Prav tako je omenila da ji je mama moje prijateljice omenila to da si prijateljica puli lase (takrat naj bi bili 8). Danes mi je ta prijateljica po mesidzih povedala da ne rabi pomoci ko sem se z njo zelela pogovoriti. Rekla je da so sence do nje prijazne, da jo poslusajo. Potem je na hitro rekla da se samo heca in se poslovila. Prav tako je omenila da misli da se ji mesa in da postaja paranoicna. Ze dva dni jokam. Kaj naj naredim??
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Veseli me, da ima ta oseba tako dobro prijateljico, kot si ti in da izkazuješ do nje tolikšno skrb. Dobro je, da si o tem spregovorila z odraslo osebo, saj so težave, ki jih ima tvoja prijateljica, mogoče zelo resne in bo dobro, če jih preveri strokovnjak.
Želim ti sporočiti, da si svoje opravila, saj si ob stiski prijateljice poiskala pomoč - nikakor ne prenašaj odgovornosti več nase. Nadaljuješ lahko s tem, da si ji v podporo in na voljo za pogovor, če ga kdaj potrebuje, ne moreš pa ti rešiti njenih težav.
Če bo pomoč zavračala, jo lahko spodbudiš še k temu, da se pogovori z nekom - tudi s svetovalno službo v šoli lahko stopiš v kontakt - tam lahko dobiš tako podporo zase, saj vidim, da ti je težko in pa se pogovoriš tudi o prijateljici.
Lepo bodi, če pa še kaj potrebuješ, sem ti na voljo!
Patrik Senica, mag. psihologije