Kaj narediš če si zaljubljena v fanta ki že ima punco ampak si z tistim fantom prijateljica kljub temu da on ve da si ti v njega.
Lp Neža
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, ne veš kaj bi naredila, saj ti je všeč fant, ki že ima punco. S tem fantom sta prijatelja, prav tako pa ta fant ve za čustva, ki jih gojiš do njega.
Razumljivo je, da si do svojega prijatelja začela gojiti čustva, saj si ga imela priložnost dobro spoznati. Na lastna čustva ne moreš vplivati in tako si se zaljubila vanj, čeprav je že zaseden.
Odločitev, kako se odzvati na to situacijo, je popolnoma odvisna od tega, kako gledaš na svoje prijateljstvo s tem fantom. Če ti je prijateljstvo z njim zelo pomembno, potem ga boš verjetno želela ohraniti. Ob tem moraš seveda biti pripravljena preboleti čustva, ki jih do tega fanta gojiš. Od njega namreč ne moreš pričakovati, da bo zaradi tebe šel narazen s svojo punco, saj je to stvar njegove odločitve.
Če se ti zdi, da si v prijateljskem odnosu z njim predvsem zato, ker ti je všeč, potem pa boš najverjetneje morala razmisliti, ali je v tem odnosu še vredno vztrajati. Nima smisla vztrajati v odnosu, ki zate ni zadovoljujoč, v upanju, da se bo ta fant čez čas zaljubil vate. Zagotovo obstaja veliko samskih fantov, ki bi se zanimali zate.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije