Pozdravljeni!
Sem 11 letna punca, ki pa je zelooo zaljubljena. Všeč mi je fant, ki je nekaj let starejši od mene. Vidim ga kako me od daleč gleda. Prijateljice me priganjajo naj mu povem svoja čustva, a si preprosto ne upam. Svojih čustev mu med drugim nočem razkriti, saj je od mojega brata kar dober prijatelj. Če bi mi lahko dali kakšen nasvet bom zelo hvaležna!
Hvala, #????
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Sliši se, da si se precej zaljubila v tega fanta. Razumem tvojo zaskrbljenost glede deljenja čustev, še posebej ker je fant dober prijatelj tvojega brata in ker je nekoliko starejši od tebe.
Najprej je pomembno, da si vzameš čas in razmisliš, kaj točno čutiš do tega fanta. Preden se odločiš zaupati svoja čustva, je morda dobro, da razviješ prijateljski odnos z njim. Tako boš lažje ugotovila, ali deli tvoje občutke. Če imata skupne interese ali hobije, lahko to izkoristiš kot izhodišče za vajin pogovor. To je odličen način, da se z njim povežeš na nevsiljiv in spontan način.
Ker je fant nekoliko starejši, ima morda drugačne interese in cilje za razmerje, kot ti. To je morda dobro upoštevati pri odločitvi, ali bi z njim želela nadaljevati odnos. Če si negotova, kako naprej, se lahko za nasvet obrneš na nekoga, ki mu zaupaš.
Najpomembnejše je, da se v vsaki situaciji, v katero stopaš s tem fantom, počutiš varno in udobno. Če se odločiš izraziti svoja čustva, bodi pripravljena tudi na možnost, da ne boš dobila odziva, kot si ga želiš.
Zapomni si, da je zaljubljenost lepa in pomembna izkušnja, ne glede na končni izid.
Upam, da ti bodo ti nasveti v pomoč in ti želim veliko sreče!
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije