Moja frendica Kaja, je 1.letnik, vpisala se je na gimnazijo čeprav v osnovni šoli ni imela ravno dobrih ocen(1,2,3,4, predvsem 2 in 3). Na gimnazijo se je vpisala z razlogom ker na vsak način želi postati učiteljica. Ampak me skrbi da jo bo šola kar uničila, namreč ves čas je pod stresom.
• Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
To, da te skrbi za prijateljico, res veliko pove o tem, da si dobra prijateljica
Gimnazija je zahtevna, še posebej za nekoga, ki je v osnovni šoli imel več težav z učenjem ali motivacijo. Ampak to, da se je kljub temu odločila za gimnazijo, kaže tudi na veliko željo in pogum. To sta dve lastnosti, ki lahko pomenita ogromno razliko, čeprav začetki niso lahki.
Če je pod stresom, je to verjetno zato, ker se trudi dohajati tempo in jo skrbi, da ne bo uspela. Pomembno je, da veš, da uspeh na gimnaziji ni odvisen samo od ocen iz osnovne šole, ampak od tega, kako se zdaj uči. Veliko dijakov v prvem letniku doživi šok, potem pa najde svoj ritem in stvari nekako stečejo. Če je stres prevelik, naj se ne boji poiskati pomoč pri svetovalni službi v šoli, kjer ji bodo znali poiskati medvrstniško pomoč in ji pomagati pri naslednjih korakih.
Vsekakor ji lahko kot prijateljica pomagaš z vzpodbudami in s tem, da si ji na voljo za pogovor, kadar je pod velikim stresom.
Obema s tvojo prijateljico želim uspešno šolsko leto. Javi se še kaj.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja