Hej. Meni je že 3 leta všeč en moj sošolec ampak zdaj tudi on kaže očitne znake tega. Tu pa je problem. Imam prijatelja ki sem mu všeč a mi on ni. Zadnjič me je skoraj poljubil in všeč mu je ko delam na njegovem hrbtu masažo. Kako naj mojemu crushu povem da mi je všeč? Prosim pomagajte!????????
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na našo Svetovalnico. Praviš, da ti je po eni strani en sošolec všeč že kar nekaj časa, po drugi strani pa je tukaj prijatelj, ki si mu všeč ti, vendar do njega ne čutiš podovno. Takšne situacije niso vedno enostavne, zato je razumljivo, da ne veš, kako naprej.
Najprej glede prijatelja - čeprav ti je morda neprijetno, je pomembno, da mu daš vedeti, da ga vidiš le kot prijatelja. Če ti ni všeč, da te poskuša poljubiti ali da išče telesno bližino, ki si je sama ne želiš, imaš vso pravico to jasno povedati. Nihče ne bi smel pričakovati, da boš vračala čustva samo zato, ker si njemu všeč ti.
Kar pa se tiče sošolca, ki ti je všeč že tri leta – lepo je slišati, da opažaš znake, da si morda tudi ti všeč njemu. Ker ga že poznaš in sta sošolca, ni nujno, da mu pripraviš veliko priznanje. Včasih je dovolj že to, da začneš več časa preživljati z njim, poiščeš priložnost za pogovor ali mu pokažeš, da ti je njegova družba posebej pri srcu.
Če boš začutila pravi trenutek, pa mu lahko tudi odkrito poveš, da ti je všeč. Verjetno boš imela tremo, kar je popolnoma normalno, vendar pogosto ugotovimo, da je bilo pričakovanje veliko težje kot sam pogovor.
Ne pozabi, da si zaslužiš biti z nekom, ki ti je všeč, in ne z nekom, do katerega ne čutiš enako. Zato se ne osredotočaj preveč na to, da ne bi koga razočarala, ampak predvsem na to, kaj si želiš sama.
Želim ti veliko poguma in sreče,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)