Kako se sprijaznit da me oči nima rad, ko sem bila majhna je bil tako dobwr do mene, rad me je imel, ko sem bila stara okoli 6let sem dobila sestro, potem čez ene 4leta me je nehal imeti rad,sestro pa naravnost obožuje, ne objame me vec, ves čas me le krega, edina stvar o kateri se lahko z njim pogovarjam je moj fant, samo o njem ga ves čas zanima, veste kako ima njega rad. Aja pa toliko v vednost stara sem 16 moj fant pa 16 in pol. Name ni nikoli ponosen, le takrat ko me pohvali kdo drug. Velikokrat mi da vedeti da je moj fant predober zame, zato sem tudi fantu rekla da bom razumela če me pusti. In prosim ne recite mi naj se z očijem pogovorim, ker še nikoli ni delovalo pa sem probala na različne načine. Že nekaj let me to da me nima rad močno boli, čeprav si ves čas lažem da me ne, teško je s to bolečino, sem se že navadila, ampak včasih kakšen trenutek mi postane tako hudo, predvsem če vidim kakšno najino sliko takrat ko me je imel se rad in takoj padem v jok.
• Za
Zarja
Prosim odgovorite
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
se opravičujemo, ker še vedno čakaš na odgovor.
Bomo poskrbeli, da odgovor dobiš čim prej.
Lep pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
Nina Šajt Duh

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz tvojega iskrenega razpisa sem razbrala, da ti je zaradi situacije z očetom zelo hudo. Žal mi je, da se z njegove strani ne počutiš ljubljeno. Situacija, čustva in misli s katerimi se soočaš niso lahka in ponosna si lahko nase, da si se obrnila po pomoč. V svojem sporočilu te bom večkrat povabila, da premisliš o nekaterih vidikih zapisanega in poskušava skozi to poiskati načine, s katerimi lahko z očetom poskušata izboljšati vajin odnos.
Zapisala si, da čutiš, da te je oče včasih imel raje, kot te ima sedaj. V kolikor sem prav razbrala si to pričela čutiti okoli svojega desetega leta. Pišeš tudi, da se počutiš, da ima raje tvojo sestro in tvojega fanta. Poskušaj premisliti v kakšnih okoliščinah se je vajin odnos spremenil in kako? Na kakšen način pa si bi želala, da ti oče pokaže ljubezen? S kakšnimi dejanji ali besedami? Morda lahko tudi pomisliš na načine, s katerimi se bi lahko z očetom bolj povezala? Je to morda, da predlagaš kakšno skupno aktivnost ali pa ogled zanimivega filma? Ob tem pa te kljub vsemu želim opomniti tudi na to, da je odnos, ki ga imata, tudi očetova odgovornost. Zato ne bodi prestroga do sebe, če se oče na tvoja povabila ne odzove takoj. Prav je, da tudi on v vajin odnos vloži trud. O tem se še lahko poskušaš pogovoriti z njim, klub temu, da omenjaš da si to že večkrat poskusila. V kolikor bi želala, se lahko pogovoriva o različnih načinih pogovora z njim, ki jih morda še nisi poskusila. Nenazadnje pa se lahko tudi vprašaš ali vseeno opaziš kakšna dejanja ljubezni, ki jih oče naredi, pa četudi morda majhna.
Ker pa čutim, da je situacija zate zelo obremenjujoča, te vabim, da se spomniš na osebo v življenju, ki ji zaupaš in se bi lahko o tem, kar te teži, pogovorila tudi z njo ali njim. Včasih nam že samo pogovor pomaga pri lajšanju skrbi in neprijetnih čustev ob situaciji, s katero se soočamo.
Upam, da ti bodo zapisana vprašanja v razmislek koristila pri iskanju nadaljne poti. V kolikor sem kak vidik te izpustila in ga bi želela dodatno nasloviti, nam lahko ponovno pišeš z odgovorom na to sporočilo.
Lepo te pozdravljam,
Nina Šajt Duh, dipl. psihologinja (UN)