Živijo,
stara sem 12, skoraj 13 let in hodim v 7. razred OŠ.
Najprej bi se vam rada že vnaprej zahvalila za odgovor, pomenil mi bo zelo, zelo veliko.
Torej, kot sem že omenila, sem v sedmem razredu. Obiskujem tudi IP nemščino, kjer je tudi ta fant, ki mi je všeč (recimo mu Češnja).
Lani, v 6. razredu sem imela, no, malo več kot prijatelja (fant ravno ne morem reči, kajne?). Že takrat sva se s Češnjo poznala, vendar le bežno. Všeč mi je bil namreč tale moj "fant", takrat še ne zares. Vsem mojim prijateljicam je bil takrat on všeč, mene pa ni zanimal. Ko pa sva se z mojo prejšnjo simpatijo sprla, sem opazila, da mi je vedno bolj mar zanj.
Postalo mi je hudo, saj je bil takrat on "par" z eno mojih boljših prijateljic, zato sem ta čustva potlačila, vsaj do letos. Verjetno poznate aplikacijo Snapchat, kajne? No, letos me je dodal in začela sva si pošiljati slike. Ob tem sva se večkrat tudi pogovarjala, vendar nič posebnega ali pomembnega.
Zanj sem povedala tudi mojim najboljšim prijateljicam. Ko smo s šolo šli na en športni dan, je vzel travnato bilko in me začel z njo žgečkati in mi nagajati. Takrat sem mu nekaj zabrusila nazaj (seveda le v šali) in njegov prijatelj mu je rekel, če me osvaja. Seveda sem jaz zardela kot kakšen paradižnik, on pa se za njegovo pripombo ni zmenil, temveč se je z mano začel pogovarjati o neki dobri knjigi. Pogovor sva nadaljevala kar nekaj časa in od takrat sva se začela več pogovarjati.
S šolo smo šli tudi na ekskurzijo v Ljubljano in na avtobusu smo se igrali resnico ali izziv. Češnja je svojemu prijatelju dal za izziv, naj mi reče, da sem lepa, kar se meni ni zdelo kot Bog ve kako pomembna stvar, moje prijateljice pa so mi rekle, da sem mu gotovo všeč. To mi pravi tudi moja mami (če sem bolj natančna, je rekla, da do mene čuti neko simpatijo, drugače se ne bi tako obnašal).
Res je pa tudi, da sta se s to mojo prijateljico, s katero sta bila do nedavnega par, razšla pred približno enim mesecem, meni pa se zdi, da mu je ona še vedno zelo všeč. Zdi pa se mi zelo grdo od nje, ker je do njega večkrat nesramna. Prejšnji teden mi je zaupal, zakaj je žalosten (njegova "bivša punca" mu je rekla, da mu nova očala ne pristojijo, kar seveda ni res.) in lahko sem mu pomagala; uspešno sem ga potolažila.
Iz vseh teh stvari jaz resnično težko razberem, ali me on vidi kot prijateljico, kot nič ali kot kaj več. Mi lahko prosim kaj svetujete? Kako naj izboljšam zadevo? Jo vidim v bolj jasni obliki? Kako naj to storim?
Najlepša vam hvala!
Vaša Pikapoka
• Iv
Ivi
Ojla,
razumem te tudi jaz sem v podobni stiski a moraš vedeti, da gledena to da se pogovarjata in da ti nagaja ni tako hudo saj je najverjetneje vate. Ne pusti se tem najstiškim ljubeznim in uhrani komunikacijo z njim. Bodi odkrita in prijazna in ne pusti se prizadet. Nisi sam saj te razumem. Mogoče ti bo pa kaj povedal!????
Upam, da sem ti pomagala.
Če potrebuješ še pomoč... mislim, da si našla pravo stran.
S spoštovanjem Ivi❤️
• Pi
Pikapoka
Ivi,
najlepša ti hvala za odgovor, te ljubezenske so RES grozne ... Verjamem, da nimam edina teh težav ... Seveda si mi pomagala ;)
Se pa strinjam s tabo, da je ta stran super.
Res, res ti hvala ❤️
Lepo bodi,
Pikapoka ????
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo Pikapoka,
najprej se ti naj opravičim za pozen odgovor - decembrski čas je tudi nas, svetovalce zasipal z obveznostmi.
Pišeš torej, da ti je všeč fant in nisi prepričana, če si tudi ti njemu všeč na enak način, kot je on tebi. Zdi se ti tudi, da mu je še vedno všeč njegovo prejšnje dekle, kljub temu, da bi zaradi nekaterih njegovih dejanj lahko sklepala, da enako čuti tudi on.
Direktnega odgovora glede tega, če si mu všeč ti žal ne morem dati, saj so načini, kako izražamo simpatijo do druge osebe zelo raznoliki od osebe do osebe. Vseeno pa imaš občutek, da si mu lahko všeč, ki pa res ni neutemeljen, saj si dopisujeta preko Snapchata, prijatelju je pri igri rekel naj ti sporoči, da si lepa itd.
V takšnih trenutkih, ko se nam nekaj dozdeva, hkrati pa ne moremo vedeti s popolno gotovostjo, je včasih najboljše biti direkten - sploh ker praviš, da imata s fantom že vzpostavljen nek prijateljski odnos, kar lahko olajša okoliščine pogovora, oziroma lahko z vprašanji pristopiš bolj sproščeno. Ker opažam, da te situacija rahlo "muči" in da si želiš biti na jasnem, ga torej lahko vprašaš, kako vidi vajin odnos, da se ti zdi, da čuti nekaj več do tebe kot le prijateljstvo ali kaj takega. Pogovor seveda izpelji, ko bosta sama, brez nekih drugih motečih dejavnikov in oseb in ko se ti bo zdelo, da sta oba dobro razpoložena.
Tudi, če boš ugotovila, da si ne želi več kot prijateljstva, je to popolnoma sprejemljivo, saj čustev drugih ne moremo kontrolirati in spreminjati na način, da bi ustrezal nam. Še vedno je lahko vajino prijateljstvo zelo dobro.
Lepo bodi in srečno!
Patrik Senica, mag. psihologije