Mislim da imam Ojdipov kompleks. Moja mati je enostavno predobra in prelepa. Zanimanje če je to normalno in če je še kdo drug sol čez to.
Uredništvo
Nina Šajt Duh

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
veseli me, da si se nam odločil pisati. Najprej nekoliko natančneje poglejva kaj je Ojdipov kompleks in kdaj v človekovemu razvoju se bi naj pojavil.
Po teoriji Sigmunda Freuda se bi naj pojavil v obdobju med 3. in 6. letom. Takrat se lahko razvije seksualna želja in ljubezen, ki se usmeri na starša nasprotnega spola, pri dečkih torej na mater. Otroci nekje do 6. leta starosti te želje opustijo in prevzamejo značilnostna vedenja in vrednote starša istega spola ter se z njim poistovetijo. Glede na tvojo starost torej menim, da se ne pogovarjava o tako imenovanem Ojdipovem kompleksu, ki kot rečeno, navadno nastopi bolj zgodaj v razvoju.
Ne glede na to pa je dobro mnenje, občudovanje in spoštovanje svoje matere, na neseksualen način, nekaj povsem normalnega. Ne le to, takšen odnos do bližnjih je celo zaželen. Upam, da sem uspela odgovoriti na to kar te je zanimalo. V kolikor bi želel še več informacij ali imel dodatna vprašanja pa te najprej prosim, da poveš še malo več o zapisanem in odnosu s svojo mamo.
Lepo te pozdravljam,
Nina Šajt Duh, dipl. psihologinja (UN)