živjo
predkratkim sem dobila fanta k skos govori da me ma rat in js mam tut njega
me pa mal tišči pri srcu kr mi je ena prjatlca rekla da ma eno drugo nism zihr če je to res sam nevem kaj naj naredim
pa še na skrivoma mi je ušeč 1% en fant iz vrtca (skupi sva bla v vrtcu)
v sredo grem z fantom vn nevem o čem bi se sploh pogovarjala!!!
stara sem 11
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Zaljubljenost in ljubezen so krasne stvari. Na žalost, pa se kdaj zgodi tudi, da imamo v odnosih težave. To ni nič hudega in vedi, da zato s teboj ni nič narobe. Tudi to, da gojiš čustva do dveh fantov ni narobe. Je pa res, da se boš mogla odločiti s kom boš v vezi in se odločiti za enega. In prav je tudi to, da si potem v odnosih iskrena najprej do sebe in nato tudi do partnerja. Morda tudi tvoj fant razmišlja podobno. Se šele razvijaš in preden boš spoznala svojega življenjskega partnerja bo lahko minilo še več let.
Verjamem, da ti je prijeten občutek, da te ima nekdo rad in misli nate. Napisala si, da je vajina zveza na začetku. Prav je, da se pogovorita. Ne rabiš takoj izpostavljati teme o »zvestobi«, saj informacija o tem, da ima drugo dekle ni preverjena. Najprej se bolje spoznajta. Naj ti pove kaj mu je všeč, kaj rad počne, kaj so njegovi hobiji, v čem uživa. In ti to povej njemu. Šele tako boš lahko s časoma spoznala, če je to res oseba s katero si želiš biti skupaj. Če se bo izkazalo, da imata različne interese tudi prav.
Bodi iskrena do sebe in njega in predvsem bodi to kar si. Uživaj v trenutkih, ko sta skupaj in se ne obremenjuj s tem kaj boš rekla. Verjemi, če kemija je, bo vse steklo samo.
Kar pogumno.
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja
ju
julija 123
prosim odgovor