Zivjo pisem vam ker sem v soku oz. Ne morem vec tega drzati v sebi. Gre zato da sva s mojim fantom skupaj ze tri tedene. Je pa problem da te tri tedene sva sm na telefonih saj sva se spoznala preko snapcahta. Pac en teden nazaj preden so sli nekam z solo za pet dni je biu ful tak pac, skus me je spravljal v smeh, govoril da me ima rad, da komi caka da se bova vidla pa tko.....no pol ko so sli pa s solo v bohinj je pa pol v petek bilo vse drugace ni bil isti pac,ni me hecal kot prej,ni mi rekel da me ljubi ali pa kaj tazga,pa se skregala sva se ka r se prej nisva,pa tudi ful je govoru o svojih sosolkah pa je reku da ni blu nuc da so vse take in da ni meu z nobeno nc.pac moj fant je prvi letnik srednje sole. In pac ko se je to zgodilo sem sla brati na na internet kaksni so znaki da fant ni zaretisiran v tebe in ko sm brala sm postala panicna ker vs i ti znaki so bili prisotni. Zdj bi vas pa rada vprasla kaj naj naredim da ga ne bom izgubila, kako vem da ni vec zatirisiran vame in kako naj vem da me ne mara vec??
• Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Vesela sem, da si mi pisala, saj vidim, da veliko svojega časa nameniš razmišljanju o tem fantu. Ko sem razmišljala, kako bi ti odgovorila, se mi je zdela pomembna predvsem ena stvar: nikogar, ki želi tvoje življenje zapustiti, ne boš mogla prepričati, da ostane. Ljudje pač delajo, kar hočejo, zato mi na dolgi rok ne moremo vplivati na njihova čustva ali vedenje.
Raje se močneje poveži s prijateljicami in prijatelji v tvojem okolju, mogoče se poskusiš malo odklopiti od telefona, saj boš tako lažje pozabila tega fanta. Ponovno odkrij stvari, ki jih rada delaš v prostem času in pusti času čas. Mogoče ti bo fant spet pisal in se bosta kmalu videla, mogoče pa tudi ne. Mladostniki si hitro premislijo - en dan si želijo nečesa, drugi dan pa morda spet nekaj drugega. Vse to je v redu, saj šele spoznavate sami sebe in odkrivate, kaj vam je všeč in česa si želite.
Vedi, da si ti le en člen v vajinem odnosu in da je odnos odvisen od želj obeh. Le če si oba želita biti skupaj, bo uspel. Pri tem pa fanta ne moreš prepričati v ničesar, če si tega sam ne želi. Predlagam ti torej, da se osredotočiš na prijatelje in osebe, ki so okoli tebe in so ti lahko v oporo; kar se pa tiče fanta pa počakaš na njegovo potezo. Boš videla, če si želi ohraniti stik s tabo in je še zainteresiran, ti bo pisal in se trudil navezati in vzdrževati stik s tabo. Če ti ne bo pisal, ali ti bo odpisoval počasi in kratko, pa verjetno ni zainteresiran.
Na koncu te še spomnim, da ne boš le ti izgubila tega fanta, ampak bo predvsem on izgubil tebe.
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije