Torej ja poznam ga že skoraj 5 let in vedno on posluša moje probleme,ampak vem da ima tudi on svoje,saj mi učasih samo reče da se je zjokal ker nemore več držati v sebi. Velikokrat ga vprašam če je uredu in če je kaj narobe,ampak bo vedno rekel da je uredu in da ne rabim skrbeti,pač sam res mi ni useen za njega in bi mu rada pomagala, ker tud on men tud. Sam nočm da zgleda k da silm vanga k to tud nočm pač sj reče da se počut bolš k se zjoka sam res se preveč zapira vase in me je sam strah da bi se mu kdaj kj zgodil k se že res preveč zapira vase fora je pa da je mi res ni useen za njega in če mi loh poveste kko nj ga prpravm do tega da se vsaj mau odpre k on vedno posluša moje probleme in mi tud vedno pomaga in bi tud rada pomagala nazaj vsaj mau ker tip je res tak velk sweet boy in si res ne zasluz tega pač mogoč se mu zdi jok resitev al useen bi blo dobr da se nekomu odpre.
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico. Hkrati pa se ti tudi opravičujem, da si na odgovor čakala tako dolgo.
Pišeš o prijatelju, ki drži svoje stiske zase in jih ne želi deliti s tabo, čeprav večkrat izpostavi da mu je hudo. Verjamem, da si zaradi tega zaskrbljena in v dvomih kaj storiti. Da ti je neprijetno, ker bi si želela pomagati pa ne veš kako še lahko pristopiš. Naj izpostavim, da je to, ko mu ponudiš priložnost, da ti pove o svojih stiskah, pravzaprav že zelo veliko. Dobro je, da tvoj prijatelj ve, da se lahko vedno obrne nate, da si pripravljena prisluhniti in pomagati. Na to ali bo on s tabo stisko delil (čeprav si mnenja, da bi bilo to zanj dobro) pa na žalost nimaš vpliva. V kolikor si zanj resnično zaskrbljena mu lahko vedno znova poveš, da si mu na voljo in da se lahko obrne nate. Pri tem pa moraš razumeti in spoštovati njegovo odločitev, da morda ne zmore deliti s tabo svojih stisk. Lahko pa ga spodbudiš, da si vseeno poišče nekoga, s komer bo lahko delil svoje doživljanje. Običajno je ljudem lažje deliti svoje stiske z nekom, za katerega vedno da njihova stiska nanj ne bo imela večjega vpliva in da so zavezani da o vsebinah, ki jih z njimi delijo drugi, molčijo.
Verjamem, da bi si želela, da bi se tvoj prijatelj odprl in s tabo delil svoje doživljanje. Da bi si želela, da si mu lahko tudi ti v oporo, kot je v oporo on tebi. Pomembno je, da imaš pri tem v mislih, da mu nudiš največ kar je v tvoji moči – pripravljenost, da mu pomagaš, v kolikor bi si to želel.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije