Pozdravljeni,
nevem kaj naj naredim, ker ima moj crush punco. Ta punca je moja sosošolka in se z njo pogovajram normalno, sva prijateljici pa vse samo zdi se mi da mi je nekako vzela ljubezen mojega življenja. Mogoče je blo to malo nesramno ampak vseeno. Jaz sem v to osebo že od 4 razreda osnovne šole, on je eno leto strejši. Imam njegovo telefonsko, viber, snapcah, tik tok, pinterest...... si tudi pišema samo jaz tega ne zmorem psihično sem strta. Pač depresivna sem in vssaki dan mi je težko gledati NPR. ko se srečata na hodniku pa se smejeta drug drugemu, al pa ko se srečata na izhodu iz šole pa greta skupaj preko ceste itd. Vem, da je to nesramno ampak sem ljubosumna. Težko mi je ko vidim, da se z drugo tako zabava. In vsaki dan upam da break appata ker nemorem. Tudi moji in njegovi starši se poznajo in preden sta bila ta punca pa on skupaj, sem vedno uživala, ko sem bila z njim. Zdaj pa ko pridejo k nam pa samo strmim vanj in nevem kaj si naj mislim.
Nevem če ga  naj vprašam glede njiju. Nemorem več, tudi jočem se.
KAJ NAJ NAREDIM?
Prosim za nasvete
Lucija
• kr
kr_ena_1
po toči zvonit je prepozn... si mela cajt ga zapecat... u ljubezni ni pravil... pozab ga zdej
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Slišim, da si močno zaljubljena, hkrati pa so v tebi tudi občutki ljubosumja, žalosti in zmede, ker je fant v odnosu s tvojo prijateljico, kar je povsem normalno. To ne pomeni, da si nesramna ali slaba prijateljica, ampak je znak, da ti je zanj res mar. <3 Hkrati pa je pomembno, da sprejmeš, da je on trenutno v zvezi in ni v tvoji moči, da to spremeniš.  Zato ti ne bi svetovala, da ga sprašuješ o njunem odnosu ali upaš, da se razideta. Kaj pa ti misliš, kaj bi imela od tega, da ga vprašaš o njima?
Pomembno se mi zdi, da poskrbiš zase. Če te boli, ko ju vidiš, ko se družita, si lahko dovoliš malo distance, to pomeni, da ne iščeš namernih stikov ali pogovorov z njim. To ti bo pomagalo, da nekoliko zaščitiš svoje občutke. Prav tako ti predlagam, da manj spremljaš njegove profile ali njune stike. :)
Dovoli in vzemi si čas, da si žalostna. Potem pa narediš nekaj, kar te malo zamoti. Kaj rada počneš? Kaj ponavadi zaposli tvoje misli? Poskusi se zavestno zaposliti z drugimi stvarmi (hobiji, šport, druženje), da tvoj svet ne ostane samo okoli njega.
To, da je fant z drugo punco, ne pomeni, da je ljubezen tvojega življenja izgubljena. V življenju boš spoznala še veliko novih ljudi in občutkov in dovoli si tudi temu dati priložnost. Zdaj je morda to največja stvar na svetu, ampak ne bo vedno tako intenzivno. :)
Objem,
Cita Jenko, mag. psihologije