Živjo! Jaz in moj bivši sva se razšla skoraj 5 let nazaj. Do mene se je obnašal kot da zanj sploh ne obstajam, ceprav je bil on tisti, ki je zelel zvezo. Ko me je vprasal če bi hodila (preko telefona), sem rekla da, cisto zaradi usmiljenja, ker sva se pred tem dobro razumela. Nisva bila prijatelja, imela sva 1 skupno temo in to je bilo to. Po 5 mesecih sem ga pustila jaz, kljub temu da so mi vsi (prijatelji, druzina) govorili naj ga pustim že zdavnaj prej. Zelo sem trpela kot fizicno kot tudi psihicno. V zvezi, vsaj iz moje strani sploh ji slo za kakrsna koli 'ljubezenska custva', zato sem ga ze prebolela ko sva ze bila v zvezi in zato sem ga toliko lazje in hitro pozabila. Minilo je nekaj mesecev (po koncani zvezi) ko sem sla v razmerje z mojo prvo dejansko simpatijo, cesar sem zelela ze par let nazaj. Skupaj sva vse od takrat. Med nama ni ' toksicnosti' in pocutim se ljubljeno in zelo srecno. Vendar par tednov nazaj sem sanjala o svojem bivsem, o katerem pred tem dobesedno 4 leta nisem mislila NIC... in potem imam kar na enkrat sanje o tem kako imava eroticjo razmerje, a hkrati ga tepem. Potem sem ponovno sanjala o tem da ima punco in sem mu cestitala. Sedaj zelo pogosto obujam spomine in mislim nanj. Ceprav ga cisto nic ne pogresam in do njega ne cutim cisto nic... zelo me frustrira, ker nevem zakaj se to dogaja. V novem razmerju je vse popolno, dobesedno dream relationship in nicesar nocem spremeniti. Te sanje nic ne vplivajo na moja custva, ker bivsemi nebom nikoli oprostila zato kar mi je naredil.
Hvala za cimprejsnji odgovor.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si imela v preteklosti razmerje s fantom, ki pravzaprav ni bilo razmerje v pravem pomenu in ti je prineslo veliko neprijetnih občutkov ter doživljanj. Kmalu za tem pa si spoznala svojo simpatijo in sedaj uživaš v razmerju, ki je zate popolno. Vesela sem, da si spoznala takšno osebo in da se sedaj počutiš izpopolnjeno v odnosu. Kljub sreči, ki jo opisuješ, pa se počutiš neprijetno zaradi tvojih sanj in misli, ki se nanašajo na bivšega fanta. Verjamem, da se ti ob tem pojavljajo številna vprašanja in neprijetni občutki, saj resnično uvživaš v trenutnem razmerju in si teh misli ne znaš pojasniti.
Glede na to, da si izpostavila dejstvo, da si v preteklem razmerju trpela tako psihično kot fizično, verjamem, da je bilo to obdobje zelo naporno. Tako čustveno, mentalno kot tudi fizično. Žal mi je, da si morala iti skozi vse to. Ne glede na to, da si izpostavila, da si razhod predelala zelo hitro, verjamem, da je na to obdobje vezanih veliko spominov. Predvsem tistih negativnih, ki jih s težavo izrinemo nekam izven naše zavesti. Čeprav ti je do sedaj to uspevalo, so ti spomini prišli na dan. In verjamem, da s tem tudi bolečina. Morda jih do sedaj še nisi povsem predelala ali pa si jih takrat potlačila, ker bi bilo zate preveč, da bi odpirala še nezaceljene rane. Lahko pa da obstaja neka povsem druga razlaga, ki je ne poznava in bi jo lahko spoznala s pomočjo terapevtskega dela na sebi.
Bistvo je, da ni nič narobe, če razmišljaš o svoji preteklosti. Če se ob tem počutiš neprijetno, lahko skušaš svoje doživljanje deliti z nekom, ki ti je blizu. Če se ti zdi, da se zaradi tega vedeš drugače v razmerju, lahko to svojemu partnerju tudi poveš. Pomembno je, da najdeš način, da se boš ob vsem tem počutila bolje in varno.
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije