Pozdravljeni,
V sredo (18. 6.) sem imela operacijo, kjer so mi na levi strani ust odstranili zgornji in spodnji modrostni zob in fenistrirali zgornjo sedmico. Ta poseg je bil kirurški (modrostna zoba sta radla poševno, zgornji je preprečeval da bi sedmica rasla, spodnji pa je rastel v zob, kar me je bolelo), in je bil opravljen pod lokalno anestezijo. Kasneje v petek sem še imela kratek pregled pri ortodontki.
Moj problem je, da imam že vse od operacije otrpel jezik in spodnjo dlesen. Je skoraj tako, kot da anestezija ne bi spustila.
Najbolj me moti jezik, saj čutim desno stran, ne pa leve. Večkrat sem se že ugriznila vanj, in sploh nisem čutila, zavedala sem se le ker sem čutila da ne morem zapreti ust. Tudi zelo težko dam jezik vn iz ust, ves čas imam občutek kot da mi nekaj vleče levo stran nazaj (dejansko imam občutek kot da bi v jeziku imela niti, za katere bi ga nekaj vleklo nazaj). Ta občutek je zelo neprijeten in če nadaljujem me zelo boli. Večkrat imam tudi občutek na jeziku kot da bi se poparila, ali pa imela hladen in zelo suh jezik. Ti občutki so vedno na levi strani.
Zanima me, ali je to trajno, ali momentalno? Bi morala kontaktirati koga, npr. mojo osebno zobozdravnico, ortodontko ali kirurga, ki me je operiral?
La
Lalaland
P. S., pozabila sem napisati, ampak rana je odspodaj zašita, ampak občasno krvavi, kar me tudi skrbi.
Uredništvo
Dr Sekulic Kelhar

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
po lokalni anesteziji mandibularnega živca lahko pride do začasne otrdelosti (parestezije) jezika, ki je posledica začasnega delovanja anestetika na lingvalni živec. Trajanje je običajno omejeno na čas delovanja anestetika oziroma od nekaj minut do nekaj ur. V tvojem primeru pa je najverjetneje prišlo do blage poškodbe živca med injiciranjem in zato imaš še vedno občutek otrplosti tega predela, ki lahko posledično traja tudi več dni ali tednov. Kljub temu, zaradi prisotnosti bolečin, krvavitve in šibkosti mišic, predlagam, da pokličeš osebnega zobozdravnika in se naročiš na pregled za nadaljnje obravnavanje.
Vse dobro!