Spoštovani,
že kakšno leto nazaj mi je izrastel levi spodnji modrostni zob. Zrastel mi je "na polovico", torej je polovica le tega še pod dlesnijo. Pred 4-mi dnevi pa so se mi začele na tem mestu pojavljati bolečine, tudi dlesen mi je otekla okoli zoba. 1x na dan jemljem Naglesin. Zanima me, kaj bi to lahko bilo. Ali lahko obisk zobozdravnika vlečem še 6 dni, ali je boljše, da ga obiščem čim prej? Namreč sem na dopustu in bi raje šla k svoji osebni zobozdravnici. Zanima me tudi, s čim si lahko pomagam pri lajšanju bolečin, poleg naglesina in česna; mogoče kakšna antibakterijska ustna vodica in gel?
Najlepša hvala za odgovor!Lep dan želim
Uredništvo
Stella Sekulić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
včasih lahko modrostni zob zraste le do polovice in sčasoma, zaradi oteženega čiščenja tega predela, pride do vnetja. Nič narobe ne bo, če se po koncu dopusta oglasiš pri osebnem zobozdravniku. Predlagam pa, da ga že sedaj pokličes in rezerviraš termin. Za bolečino lahko vzameš tudi do 2 tableti na dan. Sicer pa je bistvena dobra ustna higiena, torej pravilno ščetkanje zoba in dlesni, kljub bolečini, uporaba medzobne ščetke in ustnea vodice, ki vsebuje klorheksidin (a le za določen čas).
Srečno in lep pozdrav,
Dr. Stella Sekulić, dr. stom., spec.