Pozdravljeni
Sem v 9 razredu in vse sošolke nosijo podložene modrčke razen mene. Tudi jaz si ga želim, vendar tega ne morem rečt mami ker se o tem nikoli ne pogovarjama. Zato jaz nikoli ne morem nositi oprijetih majic ali kaj podobnega. Imam samo take otroške in zato se mi velikokrat vidijo naramnice česar nemaram. Tudi ona nosi le nepodlože in najbrž zato misli da tudi jaz hočem to ampak ne!
Hvala za odgovor
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, bi želela nositi podložen modrček, kot ga imajo ostale sošolke. Tega si ne upaš povedati svoji mami, saj se ti zdi, da se s tem ne bo strinjala. Praviš, da nosi zgolj nepodložene modrčke in najbrž domneva, da tudi tebi tako ustreza.
Razumljivo je, da ti je neprijetno govoriti o teh stvareh s svojo mamo, saj se o tem še nista pogovarjali. Prav tako je razumljivo, da bi želela spremeniti način oblačenja. Odraščanje je obdobje, ko se spreminjaš in odkrivaš svojo identiteto, kar vključuje tudi izbiro oblačil.
Svetujem ti, da se iskreno pogovoriš s svojo mamo. Nič ni narobe s tem, da izraziš svoje želje glede oblačenja. Poskušajta skupaj najti modrček, ki ti bo všeč, hkrati pa bo udoben in kvaliteten, tako da bo nošnja karseda prijetna.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije