Imam tezave ze kar neki casa. Osamljena sem in to zelo mocno. Ce na hitro napisem... Nimam prijateljev ze vse zivljenje (sedaj imam skoraj 20 let). Imam znance, nikogar pa ni da bi mu lahko rekla prijatelj, kaj sele najboljsi prijatelj. Na drugi strani imam starse in par ostalih sorodnikov (ampak z njimi se vidimo glih 2x na leto). Starsi.... Nikoli ampak res nikoli si nismo bili blizu. Niti kot otrok, se manj pa kot odrasla. V bistvu je tako slabo, da mi nikoli ne namenijo niti ene lepe besede, kaj sele kaj drugega. Mama zivi po svoje, oce tudi + se pije. Vem pa tudi, da mi veliko lazejo. Imam dokaze in ne govorim kar tako oziroma da bi si izmisljevala. Tako da posledicno zelo tezko tudi zaupam ljudem oz sploh nikomur ne zaupam ze od nekdaj.
Zdaj pa ne vem. Ne vem ali rabim kako pomoc v smislu ce sem depresivna ali karkoli. Ta samota me hudo ubija. In vcasih razmisljam da bi bilo bolje, da me ne bi bilo. Itak nikomur ni mar zame. Kaj menite?
• ru
rumio
v naši družini so tudi vsi po svoje in nismo glih neki happy family.
Če nimaš nič prijateljev zna biti malo dolgčas in osamljeno ampak gre nekak. Lahko spoznaš kaj prek klepetalnic ali se prijaviš na kakšen krožek, prireditev. Mogoče če imaš kontakt od osnovne šole, sošolka ali sošolec tam bi se znalo kaj najti.
• Ja
Jaz tudi ne zaupam
Podobne izkusnje imam tudi jaz.. Pa nimam veliko prijateljev in s familjo se velikokrat skregamo. Uglavnem imam obcutek da sem vredna sam ko bo sluzba. Zalostno. Pa da drugi skozi hocjo vedet kje sem..Pa veliko ljudi me ni maralo oz. so se spravli name tako da tudi jaz ne zaupam. Ne mores zaupat veliko ljudem tako da bodi previdna. Vsaj tako sem jaz. samo jaz se pocutim osamljena tudi okoli vecine drugih ljudi. Da ne govorim o zvezah s partnerji ki sploh niso sle nikamor. Ampak tuki se pokaze tudi njihova neresnost in pa nazadnji me je tko razocarau da sploh nocem vec poskusit vsaj prva ne.. Za vecino ljudi pa zal menim da hocejo sam informacije od mene ali me pa ne marajo. Dobra sm bla ko niso meli drugih tega se pa js ne grem vec. Ce bi me meli radi taksno kakrsna sem bi se se zdaj z veseljem druzila tako pa neves kaj so ti pripravljeni nardit pa so nekateri tudi neiskreni.
• Uredništvo
Julija Pelc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Anni,
menim, da osamljenost, še posebej dolgotrajna, prinaša bolečino in posledično tudi trpljenje. Neprijetni občutki so ob opisanem pričakovani, lahko tudi intenzivni. Žalost, razočaranje in misli, ki niso spodbudne, zasedejo veliko razmišljanja in sčasoma se pojavljajo že kar same od sebe, kajne. Iz zapisanega vidim, da v družini zmanjka povezanosti, kjer bi lahko dobila nekaj podpore. Starša sta razvila svoj stil sobivanja: umik. Si edinka? Je pitje pogosto? Kako vpliva na odnose?
Žal mi je, da tudi med vrstniki nisi našla družbe. Verjamem, da so še priložnosti, mogoče v kakšnem drugem okolju, prostočasnih dejavnostih. Kaj si že sama poskusila, da bi morebiti imela vsaj malo družbe?
Zanima me, ali že delaš ali se še šolaš? S čim se rada ukvarjaš? Kaj te zanima? Mogoče mi lahko še malo napišeš o sebi.
Glede laganja se mi zastavlja kar nekaj vprašanj. O čem, zakaj, kaj je na drugi strani, te želijo pred nečim zaščititi, .... ?
Dobro bi bilo, da si najdeš podporo: če se šolaš, lahko greš do svetovalne delavke v šoli, če študiraš po pomoč v ambulanto za študente, če nič od tega, lahko greš v ZD, kjer imajo Center za krepitev zdravja in se pogovoriš s psihologinjo ali pa se obrneš na osebno zdravnico in ji opišeš svoje počutje.
Dobro bi bilo, če bi se lahko vključila v kakšno skupino za mlade, da bi se z njimi lahko malo povezala preko neke dejavnosti.
Lahko pa se pri nas (To sem jaz) obrneš tudi na "chat pogovor" ali / in morebiti glede na kraj bivanja najdeš v bližini svetovalnico POSVET, kjer nudijo brezplačno svetovanje tudi za mlade.
Mi lahko napišeš še kaj o tem, kaj še razmišljaš, ko te prevevajo misli, da bi bilo bolje, da te ne bi bilo? In kakšen majhen cilj si je dobro zadati, takšnega, ki ga lahko ujameš: kakšen bi bil po tvoji izbiri?
Z veseljem pričakujem tvoj zapis o vsem, kar boš želela deliti.
Julija Pelc, univ. dipl. psih., spec. psihološko svetovanje, geštalt psihoterapevtka