Zivjo, opazil sem da že od našega dopusta naprej lani. (8-22Avgusta) se mi je kar nenadoma pojavila želja da bi imel brata. vedno ko kaj sanjam sanjam o bratu in teh stvareh. Ampak imam pa 2 sestri (12,8), ampak v mojih sanjah nimam sester. samo jaz in brat. Ampak če bi zdaj bobil brata in trajalo približno 7 let da bi bil dovolj star za bi se družil z menoj in pogovarjal itd. vedno ko pomislim na te čudovite sanje odtavam z mislimi drugam opazil sem tudi da sem zaradi tega v soli začel dobivati slabše ocene ampak še vedno zadostne. opazil sem pa tudi da se z mami zadnje čase zelo kregam in si včasih zamislim da bi se preselil ampak pri 14 je veliko prezgodaj. Veliko tudi uporabljam tik tok ker mi pomaga odmisliti od tega. V mojih sanjah je moj brat 2 leti mlajši od mene in je tudi vse ostalo super tudi z starši se dobro razumem itd.
hvala za odgovor Lp, -
Bo
Bond007
To so pa res nenavadne sanje. Si se o tem pogovoril s starši? Svojo močno željo oziroma pomanjkanje lahko usmeriš v to, da si enemu ali več svojim prijateljem tako dober, kot bi mu bil brat (samo ne pusti se izkoriščati). V najslabšem primeru te bo minilo in se boš naveličal take družbe :)
Žal take stvari niso znotraj okvira tvojih realnih zmožnosti; imaš pa vpliv pri ustvarjanju lastne družine, počasi in postopoma. Svojo močno energijo lahko kreativno uporabiš tudi tako, da napišeš zgodbo ali film o srečnem bratskem odnosu. Srečno!
Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Dragi fant!
Lanskega avgusta se ti je nenadoma pojavila želja, da bi imel brata in od takrat pogosto sanjaš, da imaš dve leti mlajšega brata. To so zate čudovite sanje, želja, da bi imel brata, pa te že tako preganja, da si popustil v šoli, dobivaš slabe ocene, z mami se kregaš in kar odselil bi se od doma.
Naj ti najprej obrazložim, da so lahko vzroki sanj zelo različni, med drugimi je lahko vzrok v nadaljevanju dnevne duševne dejavnosti, interesov in želja, zato človek pogosto sanja o tem, kar je zadnji čas doživljal ali o čemer je premišljeval. Pogosto sanja človek o tem, kar si želi, da bi se zgodilo. V sanjah se lahko izpolnjujejo tudi podzavestne želje. Vsebino sanj si lahko človek tudi prireja po svojih željah in so potem sanje takšne, da so mu še bolj všeč.
Tvoja želja, da bi imel brata, je tako močna, da o tem še sanjaš. V sanjah si tudi »ustvaril« brata, ki je dve leti mlajši od tebe, da sta si tako bližje po starosti. Pišeš, da če bi sedaj dobil brata, bi moralo preteči še sedem let, da bi se lahko pogovarjala. Tak tvoj zaključek pa ni točen. Čez sedem let boš tudi ti starejši, star boš 21 let in ne boš imel kaj dosti bližnjega s svojim sedemletnim bratom.
Takšne tvoje želje, da bi imel brata, s katerim bi se razumela in bi si bila blizu po interesih, s katerim bi se lahko družila, so nerealne in popolnoma neuresničljive. Tega se moraš zavedati in ne smeš se prepustiti brezplodnemu sanjarjenju, ki že negativno vpliva na tvoj učni uspeh in na slabe odnose s tvojo mamo. Sprejeti moraš dejstvo, da je tvoja želja po bratu popolnoma neuresničljiva.
Razumem tvojo stisko, zaradi katere hudo trpiš, zaradi česar je že prišlo do negativnih posledic. Soočiti se moraš z dejstvom, da je tvoja želja dejansko neuresničljiva. Morda bi ti lahko pomagalo, če bi si našel kakšnega zelo dobrega prijatelja, s katerim bi se razumela, se družila in pogovarjala.
Brane But, univ. dipl. psiholog