Zivjo, opazil sem da že od našega dopusta naprej(8-22Avgusta) se mi je kar nenadoma pojavila želja da bi imel brata. vedno ko kaj sanjam sanjam o bratu in teh stvareh. Ampak imam pa 2 sestri (12,8), ampak v mojih sanjah nimam sester. samo jaz in brat. Ampak če bi zdaj bobil brata in trajalo približno 7 let da bi bil dovolj star za bi se družil z menoj in pogovarjal itd. vedno ko pomislim na te čudovite sanje odtavam z mislimi drugam opazil sem tudi da sem zaradi tega v soli začel dobivati slabše ocene ampak še vedno zadostne. opazil sem pa tudi da se z mami zadnje čase zelo kregam in si včasih zamislim da bi se preselil ampak pri 14 je veliko prezgodaj. Veliko tudi uporabljam tik tok ker mi pomaga odmisliti od tega. V mojih sanjah je moj brat 2 leti starejši od mene in je tudi vse ostalo super tudi z starši se dobro razumem itd. prosmi za odgovor.
Li
Lijci
Hej
U bistvu je mozno da je to kaksna povezava spiritualna ali pa si v prejsnjem zivljenju mogoce imel brata, mozno pa je tudi da ga mogocd zares imas
Js verjamem u to vem da se slisi glupo
Potrudi se u soli
Lp
zo
zoja
Si kaj o tem povedal staršem?
Morda sta pa le imela kakšnega otroka pred tabo (splav, itd..)
Pogovor s svetovalno delavko ali psihologinjo na šoli?
Si želiš več druženja s fanti, in to starejšimi?
Ti manjka 'moškega' pogovora o svojih občutjih, problemih?
Morda lahko poskusiš z meditacijo, da pomaga na splošno v življenju, da se bolj poglobimo vase.
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
dobrodošel na naši svetovalnici. Opisuješ, da od lanskega dopusta naprej pri sebi opažaš željo, da bi imel starejšega brata. V resnici maš dve mlajši sestri. Zaradi svojih želja velikokrat miselno odtavaš, tudi v šoli v zadnjem obdobju dobivaš slabše ocene.
To nikakor ni neobičajno, da si fant, ki ima dve sestri, želi brata, s katerim bi lahko imel »fantovske pogovore« in se igral deške igre. Nič ni narobe s tem, da se tako počutiš in da to izraziš. V življenju obstajata dve vrsti situacij – takšne, na katere imamo vpliv in takšne, na katere nimamo vpliva. Na to, kakšnega spola bodo tvoji sorojenci in koliko so stari, nimaš vpliva, to so dejstva, ki so, kakršna so. Lahko pa svoje želje glede druženja/pogovorov z dečki uresničiš na drugačen način. In to je področje, kjer imaš vpliv. Lahko na primer povabiš prijatelja, sošolca ali fanta iz iste šole, da se skupaj lotite kakšne aktivnosti. Lahko je to kakšen šport, skupno učenje, kakšna druga popoldanska aktivnost, nov hobi, .... S tem, ko boš več časa preživel v družbi s prijatelji, znanci, boš tudi manj časa na družbenih omrežjih, kar bo sigurno bolje vplivalo nate. Druga zadeva, ki jo izpostavljaš, je tvoj odnos s starši. Tudi to je področje, kjer imaš moč, da vplivaš na to, kakšen bo odnos z njimi. Opisal si, da se z mamo v zadnjem obdobju veliko kregata. Morda se lahko za začetek pogovoriš z njo o svojih občutkih in željah glede vajinega odnosa. Svoje skrbi, ki jih omenjaš v sporočilu, lahko deliš tudi s svetovalno delavko na šoli. Lahko ti svetuje glede strategij učenja, oblikovanja prijateljstev, ... Čim več svoje pozornosti poskusi usmeriti v stvari, na katere imaš vpliv kot pa na tiste, ki so izven tvojega nadzora.
Le pogumno. Upam, da bi bo moj odgovor pomagal. Če boš imel še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije