Pozdravljeni! Da na kratko opišem svoje trenutno ljubezensko stanje. Ravno sem končala 9. razred in smo imeli valeto. Ker v razredu nisem priljubljena, sem plesalca morala poiskati drugod. Tako sem prišla do ne-tako simpatičnega fanta iz moje vasi (poznala sva se, vendar se nikoli nisva družila). Plesne vaje in v tistem času prireditev v naši vasi sta naju zbližala, tako zelo, da je z moje strani prešlo v zaljubljenost, za katero še sama nevem kako je do nje prišlo. Tako sva se družila vsak teden ko smo imeli plesne vaje. Normalno sva se družila, pozdravil se mi je ko sva se srečala. Potem pa mu je moja BFF povedala da sem zaljubljena v njega (vedela sem za to, ni mi bilo ravno všeč, a sem popustila). Takrat je bil še pribl. 1 mesec do valete in sva se še vedno družila. Sčasoma so zato zvedeli moji sošolci in "prijatelji". Kot sem že omenila nisem priljubljena v šoli, ta fant pa je (po eni strani mi je bilo v čast plesati z njim:)), zato so se iz njega (naju) začeli norčevati (ne res, bolj hec, ampak vseeno lahko marsikoga zaboli). Na začetku je reagiral zelo pozitivno, v smislu "eh, ni nič,..." in je minilo. Sčasoma je minila tudi valeta, ko so se pa najini stiki močno zmanjšali, moja ljubezen pa se je le še povečala. Pred kratkim sva se videla na ulici pa ni reagiral nikakor, me je ignoriral. Pri tem sem se počutila zelo slabo. Potem pa je prišlo nekajdnevno počitniško druženje, kjer smo spali v nekem počitniškem domu. Spala sem z 3 prijateljicami, ki tega fanta zelo dobro poznajo. Seveda se je zaradi njih družil z nami, vendar ne z mano. Do mene je bil prijazen le zaradi njih (to vem skoraj zagotovo, saj mu je ena napisala da je naj prijazen do mene, pa je rekel da marsikdo do njega tudi ni;pri tem sem se počutila še bolj katastrofalno, saj je zvenelo kot da jaz do njega ne bi bila). To me je zelo bolelo, saj se v njegovi družbi počutim zelo vredu. Hkrati me je zabolelo dejstvo, da se je družil z puncami, ki po domače kažejo zadnjice iz kratkih hlač;jaz je žal ne, ker se rada oblačim "normalno". P.S. naj omenim, da me je v tem času odstranil na BeRealu. Zdaj sploh ne vem več kaj naj. Bila sva si ZELO vredu, zdaj pa sva po domače na mrtvi točki. Jaz sem vanj zelo zaljubljena, zato ne vem kaj naredim. Rada bi ga pozabila, vendar z njim ne želim prekiniti stikov, si o njem misliti grdih stvari, itd. Prosim za kak nasvet, mogoče celo kako si postati spet dobra z njim. Hvala
Še nekaj dejstev, ki lahko pomagajo:
1. Čisto zares me še nikoli ni opravljaj, le rekel je da nikoli ne bi smel reči ja, za ples na valeti.
2. Mogoče je do mene tak zaradi straha pred izgubo priljubljenosti? Nisem priljubljena, zaradi norčevanja sem skoraj zamenjala šolo (v 6.r)
3. Mogoče se je ustrašil ko je izvedel da sem zaljubljena vanj, ne vem.
4. Skoraj prepričana sem, da si o meni misli da sem dolgočasna in tečna.
5. Prejšnič sem mu v zahvalo za neko uslugo ponudila čokolado in je rekel da ne je čokolade zaradi zdravja. Nevem če mu verjamem. Mogoče je res, mogoče je pač ne je, ker sem bila jaz.
6. Fant je star enako kot jaz, dober mesec mlajši.
7. Zelo dobro se pa razumem z njegovimi bližnjimi, ki si želijo da bi bila par :)
8. Imam majhen krog prijateljev, v katerem je tudi dekle, ki je večina ljudi na šoli ne mara. Prav tako ta fant. Moji najboljši prijateljici bi me POŽRLI če mu ne bi napisala naj jo pusti na miru. Sklepam, da je tudi to razlog, da se me izogiba (dekle je drugačno, ima zdravstvene probleme)
9. Še enkrat poudarim, da se res noče družiti z mano. Enkrat (v bližnji preteklosti) je rabil pomoč in so moji prijatelji "potisnili" mene (zgolj dobra poteza-vejo da sem v njega). V glavnem pomoči od mene ni želel. Seveda tega ni povedal direktno, ampak se mu je videlo na obrazu.
*opravičujem se za zelo dolgo pismo, vendar v krajši obliki žal ni šlo.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Če sem pravilno razbral iz tvojega sporočila, si se skozi priprave na valeto in druženje s soplesalcem nanj navezala in se vanj zaljubila. Vajin odnos je vse do valete bil dober, sedaj, po koncu šolskega leta pa sta se oddaljila. Vidim tudi, da ti je hudo zaradi tega ker ti ne vrača več naklonjenosti. Želiš pozabiti nanj, hkrati pa si želiš, da bi se zopet zbližala.
Na prvi pogled se zdi, da ta fant do tebe ne čuti enako kot ti čutiš do njega, saj te je ignoriral in se kljub tvoji prisotnosti ne druži s tabo. Hkrati te je odstranil z družbenega omrežja BeReal in, kot praviš, meni da ni bilo dobro, da sta plesala skupaj. Razlogov za takšno obnašanje z njegove strani je lahko več in o pravem lahko le sklepava, nekaj možnih razlogov si napisala že sama. Pri tem si navedla, da morda meni, da si dolgočasna in tečna ter da nisi dovolj priljubljena; pomembno je, da tudi če nekdo tako misli, to nikakor ne pomeni, da je to tudi res. Mogoče se je ustrašil, ker je zaznal, da do njega nekaj čutiš, on pa te je videl samo kot prijateljico.
Vprašala si tudi, kako si spet postati dobra z njim; ker se on ne obnaša ravno prijazno do tebe in ti ne vrača čustev, je mogoče bolje, da ne vlagaš preveliko energije v to, da ga »osvojiš«, saj namreč ne moremo vplivati na to, ali bomo nekomu postali simpatija ali ne – čustev namreč ne moremo ustvariti na silo in lahko s tem, ko pritiskamo na nekoga, pride ravno do nasprotnega odziva kot pa bi si ga želeli. Ena od možnosti je, da vprašaš njegove prijatelje (s katerimi praviš, da se razumeš in da želijo, da bi postala par) če ti lahko povedo, kaj si on želi. Druga možnost pa je ta, da sama pristopiš do njega in ga vprašaš, kakšen je razlog, da sta se oddaljila. Če ti je dovolj že to, da ostaneta samo prijatelja, mu lahko poveš tudi to in boš videla, kako se bo odzval. Kot praviš, si stara 14let in si zaključila 9. razred, kar pomeni, da greš septembra v srednjo šolo. Tam boš imela priložnost spoznati veliko novih ljudi, dobila boš nove prijatelje pa tudi veliko bo priložnosti, da spoznaš kakšnega super fanta, kiti bo naklonjen.
Lepo poletje ti želim!
Patrik Senica, dipl. psiholog
An
Antitalent
Res hvala