Živjo
Sem punca stara 15 let.nimam točno problema ampak želim samo vedeti mnenje drugih.
Na našo šolo je nazaj prišel en fant ki zdaj še dela prakso.iskreno dve '' prijateljici sta prišli do njega in mu rekle da je ena punca 'obsedena z njim.on je rekel da če že naj ta punca do njega pride no takrat sem tisti dan prišla do njega in ga vpr za insta.
On me je dodal nazaj ampak si nič nisva pisala dokler mi enga dne začel pač pisat.pa iskr to se je zgodilo ene 2tedna nazaj?no zdaj se pogovarjava vsak dan in dobivava zjutraj če lahko predn se šola začne.vem da nisem dala veliko Konteksta ampak on bo 18 čez približno 5mesecev jaz pa 16 naslednje leto.vem da sicer nbi blo nezakonit če bi bla skp ampak kaj pa če samo spregledam to starostno razliko..?
Prvič tukaj pišem in nisem prepričana kaj bi še dodala.
Bo
Bond007
Kakšna nezakonitost neki, saj ne bosta ropala bank. Če bi nameravala imeti spolne odnose pa je še malo prezgodaj in neodgovorno. Relax.
kr
kr_ena_1
kašna starostna razlika neki. K boš ti 50, bo on 53. :-O
Čist navadn, ane
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Živjo!
Vesela sem, da si naredila korak in pristopila do fanta, hkrati pa, da je tudi on izkazal zanimanje tako, da ti je začel pisati! V Sloveniji je zakonita starost za soglasje 15 let, zato razmerje med tabo in fantom, ki bo kmalu star 18 let, samo po sebi, kot si že sama rekla, ni nezakonito. Pomembno je predvsem, kako se ob njem počutiš, ali te spoštuje, ali se stvari odvijajo v tvojem tempu in brez pritiska ter ali imaš občutek, da lahko kadarkoli postaviš mejo in rečeš ne.
To, da sprašuješ in iščeš mnenje, je dober korak, se pa sprašujem, kako se ob njim počutiš?
Cita Jenko, mag. psihologije