Pozdravljeni
Imam ogromen problem in ne vem kaj naj naredim. Imam mlajšo sestro in ima 12 let. Do mene se obnaša grozno vzema mi stvari... Ampak to ni nič me ustrahuje da me bo klofutnila in podobno, mi govori kletvice, govori mi da sem debela, neumna, grda, umatana,da nimam prijateljev... Kar pa je najhujše je to, da pridem iz šole domov in jo pozdravim ona pa se začne grozno obnašat(kletvice, dere se...), ampak ji ne naredim nič. In to ni tako da se dogaja enkrat v tednu, temveč vsak dan vsako minuto. In še to starša mi sploh ne verjameta. Podpirata jo. Postala sem depresivna, obupana, vsak dan objokana( plus imela sem tumor na možganih in naj se ne bi sekirala) in ne vem več kaj naj naredim. Razmišljam vedno o grdih rečeh. Zato vas lepo prosim da mi odgovorite.
Lep pozdrav
• Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovana,
hvala za tvoje sporočilo. Opisuješ nasilno vedenje s strani tvoje mlajše sestre in odnos s starši, ki ti ne verjameta, ko jima poveš kaj se dogaja med vama. Ustrahovanje, zmerjanje in žaljenje vsakega posameznika zelo boli in ni prav, da to počne. Praviš, da se to odvija vsak dan in ves čas. Žal mi je, da si se znašla v takšni situaciji in verjamem, da ti je težko ob doživljanju vseh občutkov, ki jih opisuješ. Svetovala bi ti, da se ob prvi priložnosti dogovoriš s šolsko svetovalno službo za termin pogovora in ji/mu zaupaš svojo težavo. Tako bosta lahko skupaj naredila načrt kako ukrepati, saj bi dolgoročna izpostavljenost takšnemu vedenju nate pustila precejšen pečat. Tega si nihče ne zasluži in v tem primeru boš morala poskrbeti zase in poiskati pomoč.
Omenjaš tudi tumor na možganih, kar je resno obolenje. Ali redno obiskuješ zdravnika oz. imaš redne preglede? Takšna diagnoza prinaša številne zaskrbljenosti, strah in nemoč, zato je NUJNO, da si zagotoviš obisk psihologa ali drugega zdravstvenega delavca, ki ti bo pomagal iti skozi to težko obdobje. Kaj točno misliš s tem, ko praviš, da razmišljaš o grdih rečeh?
Vedi, da si edinstvena in neponovljiva. Rada se imej. Bodi nežna s seboj. Ne kritiziraj se, ne grajaj. Dobra si in prijazna. Pravico imaš biti srečna. Poišči si strokovno pomoč psihologa/psihoterapevta, s katerim boš lažje predelovala te obremenjujoče občutke.
Kadarkoli se lahko ponovno oglasiš na tem portalu in ti bomo tvoje težave poskusili olajšati.
Vse dobro iz srca,
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij