sem punca stara 11 let. živim v celju in imam nekaj vprašanj.
1.obsedena sem s pornogledi.
2.rada si jo drkam
3.sem že sexala
4.je to normalno
• ft
ftdrt
4. Ne to ni normalno -.-
• oj
ojojo
1. Reče se s pornofilmi. Ne priporočam ti gledanja tega, ker v resnici ne poteka vse tako ko prikazujejo.
2. fantje si ga drkajo, punce si jo rajcajo. To je čisto normalno.
3.Si popolnoma premlada za sex.
To niso bila vprašanja vendar samo besede.. nevem, kaj pravzaprav želiš vedeti.
In ne, to da si seksala tako zgodaj ni normalno.
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Draga deklica!
V dobi odraščanja in dozorevanja mladostnik med drugim postopoma oblikuje svoj odnos do naravnega in družbenega okolja, do življenja, sveta, izgrajujejo se mu kriteriji, vrednote, oblikuje postopoma odnos do drugih ljudi in tudi do samega sebe in to z vseh vidikov – telesnega, duševnega in duhovnega. Mladostnik postopoma oblikuje svoj jaz. Takšno oblikovanje in dozorevanje pa poteka tudi na področju odnosov do nasprotnega spola in do samega sebe, kamor sodi tudi področje spolnosti.
Spolna potreba je naravna potreba vsakega človeka in tako kot druge svoje potrebe želi človek zadovoljevati tudi spolne potrebe. Zadovoljujejo se pa spolne potrebe lahko na različne načine, omeniti moramo predvsem: samozadovoljevanje (masturbacija), petting (medsebojno ljubkovanje, božanje, »mečkanje«), spolni odnos. Ti načini zadovoljevanja spolnih potreb predstavljajo tudi stopnje v spolnem dozorevanju. Marsikdaj pa mladi prehitevajo in se prehitro odločajo za spolne odnose. Največkrat to storijo iz radovednosti, da bi spoznali spolni odnos. Če pa za spolnost še niso pripravljeni, osebnostno zreli, lahko temu sledijo huda razočaranja, ki lahko imajo tudi daljnosežne negativne posledice v spolnem življenju.
Glede na tvojo starost, 11 let, pa ti na področju spolnosti vsekakor nasploh zelo prehitevaš. Še zdaleč nisi dovolj telesno in duševno zrela za vsa dogajanja na področju spolnosti, ki jih opisuješ. Spolnost je v tvojem življenju dosegla prehiter in prevelik pomen: obsedena si s pornografskimi filmi, redno se samozadovoljuješ, imela si tudi že spolne odnose.
Prav je, da se ob vsem tem sprašuješ, ali je to normalno. Bojim se, da ima prezgodnja spolna praksa pri tebi lahko daljnosežne negativne posledice na področju čustvovanja, partnerskih odnosov, doživljanja in pomena spolnosti v življenju idr. Menim, da bi bilo zelo priporočljivo, če bi se o teh stvareh pogovorila s kakšnim strokovnjakom (šolsko svetovalno delavko, psihologom …), ki bi ti lahko nudil ustrezno svetovanje in pomoč.
Brane But, univ. dipl. psiholog
• kr
krnekdooo9
Ce mene vprašaš, to ni povsem normalno. Kot so tudi ostali omenili, ni vse predstavljeno tako kot v resnici je. Da si že pri 11. izdelaš pogled na sex in spolno življenje... ni priporočljivo, saj si tako lahko uničiš to doživetje zase v prihodnjosti, ko si dovolj stara, da to ceniš. Vem, da si verjetno naveličana, da ti ljudje to govorijo, ampak ti bom povedala po resnici: veliko premlada si za sex. Sex naj bi bil neko prekrasno doživetje med dvema, ki se ljubita. In dvomim, da enajst letniki sploh razumejo kakšna je takšna ljubezen. Sploh pa ne vem, zakaj tako hitiš, da bi odrasla. Imaš še par let kot otrok (brez zamere) in mislim, da bi jih rabila porabiti na običajen način. Bodi otrok dokler še lahko in ne hitet (!), saj ko si odrasel se kaješ za mlada leta in na to, kako si jih uporabil. Ne si uničit otroštva.
Sploh pa se moraš zavedati tudi posledic, ki lahko pridejo iz neposrednega spolnega odnosa. Tukaj so spolno prenosljive bolezni in nosečnost. Pazi!
Da ne omenjam reakcije družbe; v osnovni šoli sem imela eno prijatelico. Prvo je bla čist okej, pol pa se je začela vlačit okol in "sexat" z vsemi. To je pod narekovaji zato, ker ni nido vedel, če je to sploh res. Po šoli so hodile grozne govorice o njej, vsak dan nove. Trudila sem se verjeti punci, ampak je izgubila ves dotik z ljudmi. Postala je anoreksična, čisto suha, po šoli je tudi ona lagala... V glavnem ti sporočam, da ne samo zaradi sebe same, ampak tudi zaradi vpliva družbe, je sex za tako mlade lahko zelo nevaren.
Glede samozadovoljevanja: to je po mojem čisto normalno. To počnejo tudi mlajši od tebe in v tem ni ničesar narobe. Ampak bi se mogoče o vsem tem morala z nekom pogovoriti (080 1234 je recimo čisto brezplačen telefon, ki ga uporabljaš anonimno, in ti lako vse razloži), vsaj da dokončno razumeš kaj to vse pomeni. Že to, da ne poznaš pravi naziv (drkajo fantje), kaže na to, da nisi pripravljena na take stvari v stvarni praksi.
Reče se jim pornofilmi in obstaja razlog, da se za večino mora plačati. Na vsaki taki strani piše, da vse osebe morajo biti nad 18 let.
Upam, da nisi užaljena in vsaj pogledaš moje nasvete iz nove luči ter ne zbrišeš.
Srečno,
krnekdooo9