Sprašujem se,.. zakaj toliko razmišljam o eni osebi. Ne vem ali mi je všeč ali ….
Ko imam stik z njim, se mi zdi, da nekaj čutim ali kako bi temu rekel, teško gledam v oči,…
Ampak ko pa gledam njegove slike ne čutim ničesar.
In tudi pred tem nisem čutila ničesar do dobene osebe. Kaj bi naj bi to pomenilo?
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te razumem pravilno, nisi povsem prepričana, kaj pomeni tvoje nenehno razmišljanje o določeni osebi, o fantu, ki v tebi vzbudi neka čustva in občutke tudi ob neposrednem stiku. Praviš, da ga ob tem težko gledaš v oči. Predstavljam si, da je tukaj govora o pozitivni vznemirjenosti?
Bolj kot doživljanje ob pogledu na njegove slike, se mi zdi pomembno in relevantno to, kar čutiš, ko si v njegovi bližini. Že to, da veliko razmišljaš o njem je dober pokazatelj, da te nekaj na njem zagotovo privlači. Kaj je to nekaj, pa lahko še raziščeš. V kolikor imaš možnost, poskusi z njim preživeti več časa in ga bolje spoznati. Ob tem boš spoznavala tudi svoje doživljanje ob njem.
Praviš, da se s takimi čustvi in občutki srečuješ prvič, zato je povsem normalno, da ne veš, kaj točno pomenijo. Spodbujam te, da namesto o tem, ali ti je v splošnem všeč, razmišljaš o tem, kaj konkretno ti je všeč pri njem, pa tudi morda o tem kaj ti ni, v čem sta si podobna, v čem se razlikujeta. Kaj konkretno doživljaš, ko si ob njem, česa si želiš, o čem sanjariš.
Svojemu doživljanju posveti več pozornosti in ga poskusi raziskati. Lahko ga deliš tudi z mano in poskusiva skupaj odkriti, kaj vse to pomeni.
Lepo bodi,
Amadeja Jurič, mag. psihologije