Med prijatelji sem vedno tista, na katero se ljudje obrnejo, ko potrebujejo takšno ali drugačno pomoč. Moji zapiski so vedno najboljši. Moji ljubezenski nasveti so, kljub neizkušenosti, najboljši. Moja psihoterapevtska ordinacija je vedno odprta, in, najboljša. Moji objemi najboljše zlepijo skupaj vse razdrobljene koščke in moji robčki najboljše obrišejo solze. Vse to in še več. Kje pa lahko jaz kupim kakšno lepo besedo in vsaj lepilo, da zalepim svoje koščke, ki jih je vsak dan več.
Neizmerno sem vesela, ko lahko pomagam, ko vidim, da sem nekomu polepšala ali pa celo ohranila življenje ampak... Si res zaslužim da po vsem tem zmeraj ostanem zunaj seznama povabljenih in tistih, ki jim drugi namenijo poglede tudi v svojem prostem času, ko nič ne potrebujejo?
Ne vem, če sploh vem, kaj bi želela izvedeti, ampak preprosto boli.Rada vas imam <3
Uredništvo
Jasna Klemenčič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
zelo lepo je prebrati, da si tako prijazna in podporna oseba. Prepričana sem, da to tvoji prijatelji cenijo, saj pišeš, da se pogosto obrnejo nate. Hkrati pa pišeš, da sama tega v zameno nisi deležna. Razumem, da ti je ob tem hudo, saj včasih tudi ti potrebuješ oporo.
Napisala si, da čutiš, da se prijatelji v prostem času obrnejo nate le takrat, ko nekaj potrebujejo. Ali to pomeni, da se izven takih situacij ne družite oz. nisi povabljena zraven? Dodatno bi te še povprašala, kako veš, da se na prijatelje ne moreš obrniti, ko imaš težave? Predlagam, da v prihodnje to poskusiš, če še nisi. Ni treba, da je pri pogovoru prisoten celoten prijateljski krog, dovolj je, če izbereš eno osebo, ki ji najbolj zaupaš in za katero ocenjuješ, da ti bo prisluhnila. Prijateljski odnosi so lahko pomemben vir opore in pozitivnih čustev. Včasih se zgodi, da ena oseba v odnosu prispeva več kot druga. S tem ni nujno nič narobe, če ima trenutno nekdo težje obdobje. Pomembno pa je, da veš, da lahko tudi ti računaš na drugo osebo, ko se znajdeš v težavah ali pa samo potrebuješ družbo. Samo takšni prijateljski odnosi, kjer se počutita obe osebi zaželeno in sprejeto, so dobri odnosi. S prijaznostjo in pomočjo drugim le nadaljuj, saj je to tvoja izjemno pozitivna lastnost, ob tem pa pazi, da nekatera dejanja, kot so npr. posojanje zapiskov, ne postanejo izkoriščanje s strani drugih.
Pišeš pa tudi, da ti je vedno bolj težko oziroma kako zalepiti svoje koščke. Ali bi napisala kaj več o situaciji, s katero/katerimi se soočaš? Nam svetovalcem v tej svetovalnici lahko zmeraj zaupaš svojo stisko.
Lep začetek tedna.
Jasna Klemenčič, dipl. psihologinja (UN)Citiraj