Hejj:)
stara sem 14 let in do zdej sem mislna da so mi sam fanti všeč ampak imam eno prijateljico(prijateljice sva že 10 let) ki mi je kar na enkrat postala nekako všeč. približno mesec nazaj sva imele sleepover pri njej doma in ko sva skupaj spale sem bla zlo živčna in mela sem občutek kt da mam metulčke v trebuhu vsakič ko se me je dotaknila. Ko sva se skupaj preoblačili je nisem mogla nehat gledat.
ne vem če je to samo puberteta al sm bisexualna
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Najprej hvala za tvoje sporočilo. Pomembno se mi zdi, da pri raziskovanju privlačnosti poslušaš sebe in si daš dovolj prostora, da lahko raziskuješ in začutiš kdo ti je všeč in na kakšen način. Za to si lahko vzameš čas. Osebe nas sicer lahko privlačijo telesno ali romantično - nekatere samo fizično ali samo romantično, druge hkrati fizično in romantično.
Če se s prijateljico počutiš dovolj varno lahko z njo o svojih občutkih tudi spregovoriš, lahko pa jih seveda raziskuješ sama. Spolna usmerjenost je hkrati tudi nekaj fluidnega in se tekom življenjskih obdobij lahko spreminja. Nič ni narobe, če so ti v določenem obdobju bolj všeč fantje, v drugem pa punce. Osebe nas v različnih obdobjih lahko tudi privlačijo za različne načine in to je okej :)
Topel podzrav,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra