Med počitnicami sma se z sošolko skregali in zdaj sem se ji v šoli opravičila in povedala da mi je žal ampak se ona ni hotela opravičiti ker meni da ni nič kriva.Ker ima lepe ocene in lepši videz jo vse druge sošolke marajo in se družijo z njo, jezne so name ker sem se skregala z njo.Imam samo eno dobro prijateljico ki mi stoji ob strani in to spoštujem.Problem je samo da se v šoli počutim izpostavljeno in da ne morem nikomur drugemu zaupati kot moji prijateljici.vsako besedo ki jo povem se obrne v nekaj slabega česar nisem hotela povedati saj se vse sošolke zlažejo drugim da sem to rekla.Nevem kako naj rešim ta problem želim si samo spoštljiv odnos med nami.
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Takšne razprtije brez pravega, tehtnega razloga, so med dekleti v OŠ žal pogoste. Nastanejo neke zamere, na koncu se niti ne ve več, zakaj - bolj gre za merjenje moči, kdo ima pomembno vlogo v skupini in vpliv. Si mislim, da bi se katera od deklet rada pogovarjala in družila s tabo, a se najbrž bojijo, da jim bo "vplivnica" zamerila.
Lepo in zrelo od tebe je, da si se tej sošolki opravičila.
Če se ne morete pogovoriti same - kaj meniš o tem, da bi za pomoč in prisotnost prosila razredničarko ali svetovalno delavko? Ne bi se obtoževale, ampak bi vsaka povedala, kako vidi celotno situacijo in kako se počuti. Ni nujno, da boste potem vse prijateljice, morda pa bo katera le razmislila o tem, kaj in zakaj se dogaja, in bo začela razmišljat s svojo glavo.
Če se ne bi želela tako pogovoriti, pa se mogoče poskušaj približati tudi kateri od sošolk, ki se ti zdijo v redu, ki bi te bile pripravljene sprejeti. Saj na silo se nič ne da, ampak sčasoma, po majhnih korakih, se lahko odnosi tudi spremenijo. Sreča, da imaš vsaj eno dobro prijateljico in zaupnico.
Želim ti veliko poguma in zaupanja vase, uživaj v sončnem koncu tedna.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja