Zdravo!
Moj fant dajmo ga imenovat J je začel izgubljat čustva do mene. Mislim, da me celo vara. Dolgo mi že ne odpisuje ampak je na socialnih omrežjih. Ponavadi ko mu kaj napišem samo ignorira moja sporočila. Res ne vem kaj naj naredim. V njega sem že zelo dolgo zaljubljena. Z prijateljicami se tudi pogovarjamo o tem ampak so vse rekle da je najboljši način to da se pogovorima. Kot sem že omenla mi ne odpisuje na sporočila. Ko pa ga v šoli vidim pa se nemorema pogovorit saj nikoli ni sam. Zakaj je to težava se verjetno sprašujete. Noben razen moja najboljša prjatlca pa njegov najboljši prijatelj nena veta. Niti starši ne vejo da smaskupaj. Naj se ločim z njim?
Hvala za vse nasvete????
Uredništvo
Tanja Kodrič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Situacija, ki jo opisuješ, je res zapletena in lahko tudi zelo boleča. Še posebej, če nimaš jasnih odgovorov. Praviš, da si že dolgo zaljubljena v fanta, ki ti že nekaj časa ne odpisuje več. Zdi se ti, da te ignorira, čeprav je prisoten na družbenih omrežjih. Prav tako sumiš, da te vara.
Res je, da bi bil pogovor najboljši način, da ugotoviš, kaj se dogaja. Ampak če ti na sporočila ne odgovarja in se te v šoli izogiba, potem je to skoraj neizvedljivo. Glede na tvoj zapis, si ti že naredila vse kar si lahko. Če se nekdo noče pogovoriti ali se do tebe obnaša hladno, je to ponavadi žal znak, da se je v odnosu nekaj spremenilo. Vem, da je težko, ker ga imaš rada in si želiš, da bi se stvari uredile. A včasih si moramo priznati, da določen odnos ni dober za nas. Še posebej, če v tem odnosu nismo spoštovani in smo v nenehni negotovosti. Fant, ki mu je mar, se bo pogovoril, tudi če ni vse popolno. Če se pogovoru izogiba in te ignorira, potem ti predlagam, da poskrbiš zase. Tudi če to pomeni, da greš naprej brez njega. Zaslužiš si fanta, ki ti bo pokazal, da te ceni. In čeprav sumiš, da te vara, je morda boljše, da ne iščeš dokazov in se ne spuščaš v ugibanja. Največ kar lahko v tem trenutku narediš je, da se osredotočiš nase in na ljudi, ki te imajo radi. Vem, da boli, ampak čas bo naredil svoje in sčasoma se boš spet počutila močno in svobodno.
Če želiš, mi lahko napišeš kako dolgo sta skupaj ali kako se je vse skupaj začelo in bova skupaj razmislili kako se lahko z njim mirno in jasno pogovoriš, če dobiš priložnost.
Lepo te pozdravljam,
Tanja Kodrič, dipl. psihologinja (UN)