Živjo
Mene skrbi zakaj odkar mi je ušeč eno leto starejši fant veliko razmišljam o seksu čudno se počutim do zdaj sem imela že 2 sanje o sexu. Mislim da je z mano nekaj narobe ali kaj podobnega
Prosim za nasvet
• Uredništvo
Urška Horvat

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da odkar ti je všeč fant več razmišljaš o spolnosti, o tem tudi sanjaš, ter se zaradi tega čudno počutiš. Pomembno je, da veš, da je s tabo vse v redu. To, kar opisuješ, je pogost in normalen del odraščanja. V tvoji starosti se telo in možgani intenzivno razvijajo, zato se lahko začnejo pojavljati nova občutja, misli in tudi zanimanje za spolnost.
Ko ti je nekdo všeč, je povsem običajno, da o tej osebi veliko razmišljaš in da se pojavijo tudi bolj intimne misli. Tudi sanje o spolnosti so nekaj normalnega, saj možgani v sanjah pogosto predelujejo stvari, ki nas zanimajo ali o katerih razmišljamo.
Pomembno je, da si vzameš čas. Ni treba nikamor hiteti ali narediti česar koli, ko se na to še ne počutiš pripravljena. Spolnost je nekaj, kar se zgodi kasneje, ko se počutimo dovolj zrelo, varno in pripravljeno ter smo v odnosu, kjer se počutimo spoštovano in sprejeto.
Lepo bodi!
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)