Dober večer!
Pred mesecem sem šla na en tabor za vikend. Tam je bilo grozno, res imam slabe spomine od tam. Skoraj nobenega dobrega, na žalost ????. Čeprav je minil že en mesec, še kar razmišljam vsako uro o tem. Še kar se počutim, kot da bi bila še kar tam. Veš čas si govoril, da bi mogla narediti to in to, pa bi mi bilo lažje. Nevem kaj naj naredim.
Minds
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Minds!
Veseli me, da si se s svojim vprašanjem obrnila na našo svetovalnico. Praviš, da si bila mesec dni nazaj na taboru, od koder nimaš lepih spominov. Ves čas razmišljaš o taboru, ta ti ne gre iz glave.
Glede na to, da o taboru pogosto razmišljaš, to morda pomeni, da ti je mar, da se tam nisi dobro počutila. Upam, da se zavedaš, da so občutki, ki jih imaš glede tabora, popolnoma v redu. Normalno je, da spomin na določeno situacijo v nas sproži neprijetne občutke, če se v tej situaciji nismo dobro počutili. Morda tabor ostaja v tvojih mislih ravno zaradi tega, ker se na njem nisi imela dobro. Neprijetni dogodki od nas namreč včasih zahtevajo, da jih dobro sprocesiramo, predelamo in sprejmemo, da so se zgodili. Navadno je s časom vedno lažje.
Vseeno pa se poskušaj zamotiti s kakšnimi hobiji, ki ti bodo krajšali čas. Če se boš imela lepo ali v nečem uživala, boš imela manj časa, da razmišljaš o taboru. Lahko se ukvarjaš s kakšnim športom, ustvarjaš ali pa se zamotiš s kakšnimi miselnimi nalogami (npr. sudoku, križanke), ki bodo poskrbele za to, da bodo tvoje misli zaposlene. O taboru in neprijetnih spominih se lahko tudi komu zaupaš. Mogoče ti bo lažje, če boš vse skupaj zaupala komu v družini ali pa kakšnemu prijatelju/prijateljici. Pogovor pogosto naredi zelo veliko. Vsekakor pa je pomembno, da se zavedaš, da dogodkov na taboru ne moreš spremeniti in da so se že zgodili. Vprašaš se lahko, kaj je tisto, kar ti najpogosteje ostaja v mislih. Ko boš to določila, se vprašaj, ali lahko zdaj kaj narediš, da se boš glede tega počutila bolje.
Želim ti vse dobro!
Lea Prinčič, mag. psihologije