Pred približno 2 mesecema sem izgubila veliko mišične mase. Sedaj po 2 mesecih sem začela delati na mišični masi in imam 1 mesec skoz enako težo 39,3 visoka sem 150cm jem 4-5 na dan v vsakem obroku zaužijem nekaj od beljakovin delam vaje z utežmi in vaje z lastno težo kardia delam bolj malo saj bi rada pridobila 3kg gor pa mi nikakor ne uspe ne vem kaj delam narobe saj pojem veliko se mi je pa malenkost preoblikoval trebuh. Ne bi pa sedaj rada jedla kot so pice in taka hrana zredila bi se na zdrav način kaj svetujete.
Uredništvo
Jure Rugani, prof. športne vzgoje (smer fitnes)

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Vse kar si omenila, da že delaš, se mi zdi dobro. Vedi pa, da nekatere stvari zahtevajo svoj čas, pridobiti mišično maso je načeloma težje, kot mišično maso izgubiti oziroma samo zrediti se in prav je, da se sedaj ne najedaš pice in ostale hitre prehrane s katero bi se lahko sicer hitreje zredila, vendar to ne bi bile mišice in tudi ne bi bilo zdravo. Morda lahko v svoj jedilnik dodaš še nekaj več hrane bogate z beljakovinami - vendar ni nujno, da je to problem. Pridobivanje mišične mase zahteva svoj čas in redno vadbo (vsaj 3x / teden). Ponavadi za pridobivanje mišične mase naredimo manj ponovitev (5-10) , uporabimo malo večja obremenitev/težo (ni potrebno pretiravati, mora pa biti zadnja ponovitev že kar naporna) in raje več serij iste vaje.
Upam, da ti je bil odgovor v pomoč.
Lep pozdrav,
Jure Rugani, prof. športne vzgoje (smer fitnes)