Zdravo, imam eno spihiatrinjo, psihologa in hodim tudi k šolski psihologinji.
Moj psiholg mi ni ušeč, občutem imam da se mu ne da,ves čas gleda tudi na Telefon.Zaradi tega mi je zelo neprijetno in ga nočem več obiskovati.
Pred kratkim sem prišla iz bolnice ( za poskus samomora)in me skrbi da zaradi tega tudi moja mama nič ne more ,da nebi več hodila k njemu.
Tu je pa še drugi del uprašanja.Šol. Psihologinjo imam zelo rada, rada bi ji povedala za mojo bulimijo in anoreksijo a nevem kako.Nočem biti direktna čeprav je to verjetno najboljše.Hvala že vnaprej
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si tako iskreno delila svojo stisko.
Pišeš, da imaš obravnave pri psihiatrinji, psihologu ter psihologinji v šoli. Psiholog, ki ga obiskuješ, ti daje občutek, da se mu ne ljubi, prav tako pa med obravnavo veliko uporablja telefon. Verjamem, da se ob tem počutiš neprijetno, jezno in nemočno. Predstavljam si, da te je njegovo vedenje prizadelo in da si zaradi tega ne želiš več sodelovati z njim. Sama si izrazila, da dvomiš, da bi lahko zaradi svojih stisk kar prenehala obiskovati psihologa. Pomembno se mi zdi, da si v zdravstvu vseeno redno vodena (tako pri pedopsihiatrinji kot tudi pri psihologu/psihologinji). Kljub temu pa te spodbujam, da se o svojih doživljanjih glede obravnav pri psihologu z nekom pogovoriš. Če se ti zdi da bi zmogla, lahko ta doživljanja deliš kar z njim, torej svojim psihologom. V kolikor za to še nisi pripravljena pa lahko morda poveš mami in skuša ona o tem spregovoriti s psihologom. Pomembno je, da se pri psihologu počutiš sprejeto, razumljeno ter varno, saj lahko le tako delaš na svojih stiskah. V kolikor se tudi po pogovoru o tvojem doživljanju ne bi dalo delati z njim, lahko skupaj razmišljata o tem, da bi si poiskala novega psihologa/psihologinjo v zdravstvu, pri čemer ti lahko pomaga tudi on.
Izpostavila si tudi dilemo glede psihologinje v šoli. Pišeš, da imata z njo zelo dober odnos, vendar ne veš kako ji naj poveš za tvoje težave z bulimijo in anoreksijo. Tudi sama si omenila, da bi bilo najbolje, če si direktna. Verjamem, da to ni najlažje, vendar je to res najboljši način. Lahko pa morda tudi sama razmisliš, zakaj psihologinji ne želiš direktno povedati za svoje stiske - kaj bi se lahko po tem spremenilo? Če se ti zdi lažje, lahko nasloviš ta vidik. Lahko pa morda pogovor o tem začneš tako, da psihologinji poveš, da si se obrnila na svetovalnico, ker nisi bila prepričana kako nasloviti sovjo stisko. Na ta način bo vedela, da si želiš o nečem spregovoriti - lahko da te bo spodbudila, da o tem govoriš, morda pa bosta o tem govorili kdaj drugič, ko se boš počutila bolj pripravljeno.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije