Zdravo, Ves čas mislim na kalorije in hrano, po hrani vedno bruham kar me zelo muči.Jutri imam v bolnici (kjer se bila za poskus) pregled in jim tega ne nameravam povedati.Imam pa tudi psihologa ki mu bi povedala a me je strah da bo povedal naprej.Kako naj sploh začnem to temo?Kako naj povem staršem, saj je moja mami počela isto ko je bila 20.Zelo sem zmedena, in zanimale  če je  sploh vredno da komu povem ker tega ne počnem prav dolgo a nemorem nehati.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Alisa,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si tako iskreno delila svojo stisko.
Pišeš, da ves čas razmišljaš o hrani, kalorijah in po hranjenju tudi vedno bruhaš. O tem bi si sicer želela spregovoriti z nekom (psihologom ali staršema), vendar te skrbi, kakšni bi bili odzivi. Predstavljam si, da si v stiski, da ti je hudo pa hkrati ne najdeš drugega načina, kako si pomagati. Vesela sem, da si naredila že prvi korak in si se obrnila na svetovalnico.
Izpostavila si, da tega ne počneš prav dolgo, hkrati pa s tem vedenjem in načinom razmišljanja ne moreš prenehati. Predstavljam si, da te takšno vedenje in misli vedno znova izčrpajo. Prav zato te spodbujam, da si čim prej najdeš ustrezno strokovno pomoč oz. da o tem spregovoriš vsaj s psihologom. Pomembno je, da do hrane in hranjenja (hkrati pa tudi do sebe) vzpostaviš zdrav odnos, saj je hrana tista, brez katere naše telo ne more preživeti. Verjamem, da je lahko psiholog tisti, ki te bo skušal razumeti in ti pomagal pri iskanju načinov kako se bolj konstruktivno spoprijeti s tvojo stisko, hkrati pa ti lahko pomaga tudi pri razmišljanju o tem, kako to tvoje vedenje predstaviti staršema. To, da tega ne počneš prav dolgo pa je lahko dobro izhodišče, saj tvoje vedenje še ni v tolikšni meri zakoreninjeno in so lahko možnosti za doseganje sprememb boljše.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije