pozdravljeni, sem dijakinja 1. letnika gimnazije in ze prej sem vam pisala o tem kako bi zamenjala solo in vse pa tudi kako me mucijo treningi. no kakor koli z mojo mami sva uspesno opravili razgovor v novi soli in septembra odhajam na nivo solo. odlocila sem se da bom sla spet v prvi letnik, da se navadim sistema, ljudi( ker nisem prevec druzabna in bi bilo res tesko da se ukljucim v druzbo).
no ze nakaj casa nazaj sem se zacela srece ati s pomankanjem motivacije za vse za sport solo vcasih se za zivljenje.
v trenutni soli imam se minimalno 15 ocen za pridobiti/ popraviti in res nevem kako mi bo to uspelo, ja mogoce se da ampak res nevem mesa se mi vsakic ko se usedem za mizo in vidim vso to snov.
razmisljala sem ze da bi se z mami pogovorila ce bi kar zakljucila prvi letnik amapk me je strah kako bodo odreagirali moji prijatelji na treningu, nevem res bi rada samo nehala z vsem in se resno pripravila na naslednje leto.
a ima kdo podobne iskusnje pozna koga, ki se je soocal s tako situaciji
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Veseli me, da je bil razgovor na novi šoli uspešen in občutek imam, da te to prihajajoče novo poglavje navdaja z upanjem in optimizmom. Tudi odločitev, da boš ponovno obiskovala 1. letnik se mi zdi smiselna in vidim, da si tudi ti pomirjena s to odločitvijo. Super :)
Je pa do septembra še kar nekaj časa in pred tabo je še nekaj izzivov. Če te prav razumem, te najbolj obremenjuje predvsem trenutna šola - pridobivanje manjkajočih oz. popravljanje negativnih ocen. Razumem te, da se ti zdi rešitev, da bi s prvim letnikom kar zaključila mikavna in enostavna, je pa vseeno pomembna odločitev. Dobro razmisli, kaj vse ta odločitev prinese za sabo. Kaj to pomeni za prepis na novo srednjo šolo (je morda kakšen pogoj…)? Kaj bi to pomenilo za končno spričevalo na trenutni šoli? Imaš morda možnost kakšne srednje poti - npr. pridobiti res najnujnejše ocene? S kom se lahko v šoli o tem pogovoriš - razrednik, svetovalna služba?
Skrbijo te tudi odzivi bližnjih, predvsem mame in prijateljev s treninga. Najpomembnejše je, da sprejmeš odločitev, s katero boš pomirjena predvsem ti. Vsekakor se mi zdi pomembno, da se pogovoriš tudi z mamo in slišiš še njeno mnenje oz. pogled na situacijo.
V vsakem primeru pa mislim, da boš imela dovolj časa za priprave na prihajajoče šolsko leto, saj te čakata dva meseca oddiha od šole pred 1. septembrom. Upam, da najdeš motivacijo za uspešen zaključek tega šolskega leta, kakršenkoli ta pač že bo.
Lea Prinčič, mag. psihologije
• ja
jaz09
Ja razumem, vsi imajo iste odgovore samo noben si dejansko ne predstavlja da je to skoraj nemogoce pac veliko raje se sedaj izpisem kaolr pa da gledam une ljudi in da oni mene gledajo keko "propadam" v njihovih oceh res nebi rada tako zivela rada bi malo zadihala in rada bi nehala s to solo in res nevem kaj naj naredim...
mi lahko v poveste kaj lahko izpis prinese... okej vrjetno bi morala vrniti stipendijo kaj vse se lahko pride...
• Uredništvo
Lea Prinčič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
ker si svojo situacijo naslovila s še enim, nekoliko daljšim zapisom, sem ti odgovor podala kar tam.
Bodi dobro.
Lea Prinčič, mag. psihologije