Pozdravljeni!
Malo nenavadno vprašanje, ampak res me zelo zanima; kako lahko na psihološki ravni pojasnimo funkcioniranje odnosa med mentorjem in mentorirancem? Pri mentorirancu je gotovo izpolnjena želja po znanju in biti voden, morda potreba po samoaktualizaciji in varnosti. Kaj pa v obratno smer? Kaj moj mentor (lahko) prejme od mene?
Hvala:)
Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala za tvoje zanimivo vprašanje.
To si pravilno navedla. Mentoriranec potrebuje mentorja, da ga uči, vodi, spremlja, lahko mu predstavlja tudi vzor in zgled. Mentor lahko z mentoriranjem izpopolnjuje svoje sposobnosti vodenja, hkrati pa lahko predaja svoja znanja in veščine na nekoga drugega, z željo, da s tem pomaga posamezniku pri njegovi poklicni in/ali osebnostni rasti. Ta odnos pa načeloma ni mišljen kot ‘kaj imam jaz od njega in on od mene’, ampak raste, se razvija, sproti oblikuje in je predvsem varen prostor, kjer mentoriranec prejme to, kar potrebuje, da doseže cilj, zaradi katerega si je izbral mentorja.
Vse dobro, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije