Pozdravljeni,
nevem kaj naj naredim. Zelo dolgo imam samomorilne misli in probleme z samo poškodovanjem. 2krat sem že skoraj naredila samomor prvič ko sem si hotela prerezati žile a rezilo ni bilo dovolj ostro da bi prišlo dovolj globoko v prvem poskusu zato sem se potem začela rezati po drugih delih telesa od takrat pa vsakič ,ko se počutim žalostno,przadeto enostavno povedano na tleh se začnem rezat z najbližjo stvarjo. Drugič pa ko sem se želela obesiti ampak ko sem že hotela narediti je do mene prišel naš pes in se postavil ped mene potem pa sem se usedla na tla in se razjokala.
lp.
Uredništvo
Maruša Bertoncelj

Odgovor svetovalke:
Draga Asia,
slišati je zelo hudo in resno. Tvoja stiska zveni res težka, zato moraš nujno čim prej poiskati pomoč.
Tule so kontakti, na katere se lahko obrneš takoj. Brez zadržkov lahko poveš, kako hudo ti je in da potrebuješ pomoč. Tam so ljudje, ki želijo pomagati in ki so pomagali že mnogim.
Povedala si zelo malo o sebi, zato težko svetujem bolj konkretno. Bi te pa prosila, da se pri iskanju pomoči obrneš tudi na eno od odraslih oseb v svojem krogu, ki ji lahko zaupaš, in za katero veš, da ti želi samo dobro (mama, oče, teta, babica, učiteljica, svetovalna delavka na šoli ...).
Zdi se, da si zelo sama v tej stiski, zato želim, da veš, da ni treba, da tako ostane in da obstajajo dobre rešitve za skoraj vse na tem svetu! Nič hudega, če jih trenutno ne vidiš - s pomočjo drugih jih boš lahko odkrila in življenje ter sebe spoznala v povsem novi, mnogo bolj prijazni luči.
Toliko za sedaj. Če potrebuješ še kaj, se oglasi. Lahko tudi poveš kaj več o sebi, o svojih težavah, o preteklih izkušnjah z reševanjem težav...
Še enkrat pa te prosim, da se čim prej zaupaš o tem še eni odrasli osebi v svojem okolju. Kaj praviš, bo šlo?
Mislim nate. :)
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja