Skoči do osrednje vsebine

Vprašanje:

Menstruacija

Tema: Telesno dozorevanje, Varna spolnost

  • Ma

    Malina

    Malina

    Objavljeno: 21 jun. 2024 17:50

    Pozdravljeni,

    Pišem vam ker me zanima ena stvar uporabljam kontracepcijske tabletke vsak dan ob istem času ker pa zaradi treningov enkrat na teden zamudim kaksno uro ali dve imam pa tudi spolne odnose menstruacijo sem imela prejsnji teden v ponedeljek nekje 4 dni ceprav 4 dan je bil le rjav izcedek za kar vem da je normalno ker se mi vedno tako konca menstruacija sama krvavitev je pa bila kar zelo temna po kolicino je bila tako kot vedno le da je bila temno rdeca ponavadi z malo rjavkastega izcedka in me zanima ali je to lahko kaj narobe ali je slucajno to lahko pokazatelj nosečnosti 

    lp

  • Uredništvo

    Tinkara Srnovršnik

    Objavljeno: 27 jun. 2024 06:28

    Odgovor svetovalke:

    Pozdravljena,

    če si jemala tabletke redno in dosledno, zamik kakšne ure pri jemanju ne bi smel imeti vpliva na učinkovitost tablet.

    Lep pozdrav.

    Tinkara Srnovršnik, dr. med., specialistka ginekologije in porodništva

  • Anonimno

    Zagotavljamo ti anonimnost, zato lahko brez skrbi zastaviš vprašanje. Tvojih osebnih podatkov ne objavljamo javno.

  • Brezplačno

    Nič ne stane! Na tvoja vprašanja bodo strokovnjaki odgovorili brezplačno.

  • Strokovno

    V spletni svetovalnici je na voljo ekipa strokovnjakov, ki jim lahko zaupaš. Med njimi so zdravniki, psihologi in drugi strokovni sodelavci.

Obrazec, kjer lahko zastaviš vprašanje

Vpiši vzdevek. Uporabiš lahko: črke slovenske abecede, številke, presledek, - in _

Izberi spol. Ta podatek je pomemben za svetovalca in ne bo javno objavljen. Če podatka ne želiš navesti, to spoštujemo.

Vpiši svojo starost. Ta podatek je pomemben za svetovalca in ne bo javno objavljen. Če podatka ne želiš navesti, to spoštujemo.

Ne najdeš odgovora?

Zastavi vprašanje