Pozdravljeni,
končujem 2.letnik gimnazije in nisem cisto prepičana če je prav ta gimnazija prava zame. Morda se sliši čudno saj sem že dve leti tu a prejšnje leto težav ni bilo, letos pa je razred se veliko poslabšal in zdi se mi da ne izponjujem svojega polnega potenciala saj se profesorji več ukvarjajo z učenci, ki povzročajo probleme. Nimam pa težav z ocenami ali učenjem ampk mi način šole ne odgovarja čisto. Zanima me če se je mogoce prepisati na drugo gimnazijo čeprav sem že dve leti tukaj? in kakšen približno je postopek? Imam pa še vprašanje: na gimnaziji, ki jo trenutno obiskujem, letos nismo imeli sociologije in gimnaziji, katero si želim prešolati pa v 2.letniku sociologija je. Kaj se naredi v tem primeru?
Najlepša hvala za odgovor.
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
prepis iz gimnazije na drugo gimnazijo je možen in v resnici to ni tako zelo komplicirano, kot bi bil prepis na drug program. Postopek je takšen, da pokličeš na želeno gimnazijo in jih vprašaš, če imajo mesto. Glede na to, da je že skoraj maj bi bilo morda bolj smiselno prepis narediti s septembrom. Vendar je to stvar dogovora med novo gimnazijo in tabo oz. tvojimi starši. Kar se tiče opravljanja predmeta sociologija pa je tako, da boš morala do konca tekočega šolskega leta opraviti ta predmet (po navadi ga opraviš v obliki izpita). Če povzamem, je takšen prehod možen, za več informacij kdaj in kako bi to izvedla, pa se obrni na gimnazijo, kamor se želiš prepisati.
Lep pozdrav
Maruša Grešak, mag. psihologije