Kaj naj naredim????
vceraj smo prišli na obisk k sorodnikom in tam smo tudi prespali ker živijo v Italiji in bi bila pot nazaj zvečer res dolga in naporna, moja sestrična je pred nekaj meseci dobila fanta ki sem ga včeraj pri njej prvič spoznal. Družli smo se celi dan in pač sta mi govorila o njiju pa njihovi zvezi in sem opazil da me njen fant ves čas gleda zelo zapeljivo. Meni se ni zdelo neprijetno, ampak se mi je zdelo neprijetno to da sta se začela spogledovati med sabo, zvecer smo meli manjšo zabavo za dedijev 80. Rojstni dan in sem malo pil alkohola in nisem bil uglavlem čisto pri sebi, vem da sta mi ponudila da spim z njima v sobi sestrične in da ne rabim na kavču dol v dnevni sobi in vem potem da se je kar naenkrat zgodilo in zdej res nevem kaj naj naredim počutim se zelo slabo in živčno glede vsega, danes zjutraj sta se oba obnašala kot da se ni nic zgodila ampak sta se spet spogledovala med sabo. Zdej res ne vem rad bi povedal mami ker se mi zdi da to kar sem naredil ni bilo prav, res se slabo počutim glede tega... Rabim vedet kako nej to povem mami in kako da se sploh obnašam glede vsega tega moji možgani in misli so res zamegljene
Bo
Bond007
Čim prej je treba povedati, povej tako kot si tukaj napisal. Kar se ti je zgodilo, ti ni prijetno in s tem ne soglašaš, čeprav si bil takrat pod vplivom alkohola. Podobne izkušnje se vsakodnevno dogajajo mladim in odraslim, najpogosteje v kombinaciji dekle + moški + alkohol.
Rezultat bo naslednji:
-bodisi bodo starši skušali dogodek pripisati naivnosti in te prepričevali, da ni važno (ali ti ne bodo verjeli)
-bodisi bodo zadevo eskalirali (kot je sicer pravilno) in smotrno ukrepali, predvsem te zaščitiliTvegaš uničen odnos s sorodniki, vendar je veliko huje nositi tako travmo v sebi in trpeti duševne posledice v življenju ter v bodočih odnosih z obema spoloma. V kolikor imaš težave o tem govoriti s starši, ti bo pomagal pogovor s šolsko svetovalno službo, po katerem lahko skupaj naredite korake naprej. Vso srečo.
Uredništvo
Tanja Kodrič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Hvala, da si delil svojo izkušnjo. Verjamem, da si potreboval veliko poguma, da si o tem spregovoril. Zdi se, da te situacija močno obremenjuje in da ob tem čutiš nelagodje, zmedenost in skrbi glede tega, kaj se je zgodilo in kaj zdaj narediti. Vse to je povsem razumljivo. To, kar si doživel, je bilo intenzivno, nepričakovano in se je zgodilo v okoliščinah, ko nisi bil popolnoma pri sebi. Ker gre za preplet družinskih odnosov, alkohola, spogledovanja in nejasnih meja, je bilo verjetno res težko jasno razločiti, kaj je v redu in kaj ne. Še posebej, če si bil pod vplivom in nisi imel občutka, da imaš nadzor nad dogajanjem, saj praviš, da se je odvilo hitro in brez možnosti, da bi lahko res premislil kaj želiš in česa ne želiš. Znašel si se v vlogi, ki zate ni bila varna ali dovolj jasna. Zelo pomembno je, da se zdaj ne zapreš vase. Napisal si, da bi rad govoril z mamo, kar je lahko zelo dober korak. Povej ji, da se ti je zgodilo nekaj kar te zelo obremenjuje, da se počutiš slabo in zmedeno. Povsem iskreno ji lahko poveš, da ne veš kaj točno si misliš o tem in da rabiš, da te posluša in ti pomaga, brez obsojanja. Če pa slučajno čutiš, da bi bilo to pretežko se lahko obrneš tudi na šolsko svetovalno službo ali pa pokličeš na TOM telefon (116 111), kjer so odrasli, ki te bodo poslušali brez obsojanja in ti pomagali razmisliti, kaj narediti naprej.
Obenem pa je prav, da veš še nekaj. Če boš čutil, da je to, kar se je zgodilo, preseglo tvoje meje, da ti je bilo neprijetno, prisiljeno ali nejasno, imaš pravico razmisliti tudi o prijavi. V takšnih situacijah gre pogosto za dogajanja, ki so lahko čustveno zelo obremenjujoča in zahtevajo strokovno pomoč. Tudi pri tem ti lahko kdo pomaga, na primer policija, šolski svetovalec ali odrasla oseba, ki ji zaupaš.
Tega, kar se ti je zgodilo, ne rabiš nositi sam. Tvoje telo in misli ti zdaj sporočajo, da nekaj ni v redu in prav je, da jim prisluhneš in najdeš pomoč. Če potrebuješ še kakšen nasvet pa sem ti na voljo tudi jaz.
Tanja Kodrič, dipl. psihologinja (UN)