Pozdravljeni,
sem dijakinja 2. letnika gimnazije in zanima me program mednarodne mature. Eden izmed pogojev je da moraš imeti vsaj pravdober ali odličen učni uspeh (v 1. letniku sem bila odlična), toda imam vprašanje, in sicer, enega od 3 glavnih predmetov sem imela zaključenega 3. Prav tako pa me zanima če se ocene 2. letnika štejejo samo kot zaključne in zakaj je treba vpisati le te v prijavo že po prvi polovici.
Lp
• Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
O mednarodni maturi ne vem veliko, zato ti na vsa vprašanja ne znam odgovoriti. Res je, da pri prijavi na program mednarodne mature v 2. letniku zahtevajo informacijo o tvojih ocenah, saj so te (pomemben) del selekcije pri izbiri kandidatov. Težijo k temu, da je povprečje ocen čim višje, izhajajoč iz ideje, da je program mednarodne mature zahteven, glavni cilj pa vpis na tuje univerze, kjer je uspeh prav tako pomembno merilo pri vpisu.
Predlagam ti, da se z vsemi bolj podrobnimi vprašanji obrneš neposredno na osebo, ki na programu mednarodna matura v Ljubljani ali Mariboru skrbi za vpis. Ne boj se vprašati, verjemi, da so vprašanj vajeni :).
Lepo te pozdravljam
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja