hej, vem da mam se veliko casa do tja...mislim se vpisat na gimnazijo poljane, a sem videla da to nekaj da rabis met nek naravoslovni predmet..
pa me zanima pac kaj use mors met da prids na med. fakultetoo :)
pa kok doug traja speciliazijca psihijatrije :)
pa ce bi blo bad da je nekdo k je meu probleme mentalne sou studirat psihijatrijo <3 paa a se kot psihijater lah tut kot terapeut delas? al pa usaj mnj casa traja da nrdis faks terapeuta (psihio)
hvalaa <3
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Obe medicinski fakulteti pri vpisnih točkah upoštevata 15 oz. 20% tudi dosežek pri naravoslovnem predmetu na maturi. To je smiselno, saj se v predmetniku na študiju medicine prepletajo vsi trije naravoslovni predmeti. Posebej se upošteva tudi skupni dosežek na maturi, pa MAT in TJ na maturi, v manjši meri pa tudi učni uspeh 3. in 4. letnika. Podrobnejše pogoje za vpis si lahko pogledaš v Razpisu za vpis.
Specializacija iz psihiatrije traja 5 let. To, da je nekdo imel sam težave v duševnem zdravju, ni ovira, da bi postal psihiater ali terapevt. Je pa pomembno, da se odloča za ta poklic zato, ker bi rad pomagal drugim ljudem, ne samo raziskoval in spoznaval sebe ... To je tako nujen del procesa.
Psihiatri lahko postanejo tudi psihoterapevti, če pridobijo ustrezno licenco oz. opravijo izobraževanje po določeni psihoterapevtski šoli.
Upam, da sem odgovorila na tvoja vprašanja - drugače pa se še oglasi.
Uspešen zaključek šolskega leta ti želim,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja