Lahko greš na medicino če ti fizika ne gre najbolj? Kaj vse moraš znati na medicini? Ko so povečali vpis se je tudi omejitev vpisa znižala.
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
na študij medicine se lahko vpišeš po končani srednji šoli s splošno maturo. Težko ti odgovorim ali je potrebno znanje fizike. Že to, da so na medicini ponavadi potrebne visoke točke pomeni da moraš pokazati kar nekaj znanja. Če ti uspe priti na študij je cilj dosežen, če si si to zelel. Potem pa delaš od te zmage naprej. Študij je obdobje zase. Ponovno moraš spoznati sistem, ljudi in način dela, s katerim boš uspešen. Sprašuješ kaj vse moraš znati na študiju medicine. Bolj kot samo predznanje mislim da je pomembno kako dobro se prilagodis situaciji in hkrati ohraniš svoje duševno zdravje. Kot sem rekla, začneš od prvih predavanj naprej. Če imaš kakšno predznanje je super, vsaj začetek je malo lažje, ampak ne glede na vse, potrebno se bo učiti, ne glede na predznanje.
Če te področje zanima, sledi svojim željam ;) tudi če in ko bo težko boš lažje vztrajal pri težkem predmetu ali snovi, če te na splošno področje zanima.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije