Kaj veste mogoce ce grem po pomoc v mariboru k mea vita kak to deluje? Kaj to lahko prosis za individualno terapijo ali te tam lahko dajo v skupino ali kak to deluje. In kaj moras cakat v kaki cakalni vrsti za individualno terapijo ali ponavadi ko poklices gres kmalu tja? In tudi mogoce kdo ve ce je to za placat?
kaj pa pri muzi? Je mozno to online delat ce nisem iz ljubljane? In tudi je kaka cakalna doba ali pa kaj takega?
• Uredništvo
Maruša Bertoncelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Ker nisi zapisala starosti, bom sklepala, da si še najstnica/mladostnica. Oblike podpore za mlajše od 18 se namreč lahko nekoliko razlikujejo od oblik za polnoletne.
Glede Muze: z vsako osebo najprej naredijo osebni informativni pogovor, skupaj pogledajo stanje in motivacijo in se nato dogovorijo za vpis v program. Na Muzi izvajajo psihoterapijo in podporno svetovanje, individualno in skupinsko. Osebe z anoreksijo morajo biti spremljane tudi pri svojem zdravniku. Temeljni del programa je za uporabnike brezplačen, a ti bodo točnejše informacije dali neposredno v svetovalnici. Piši jim na: svetovalnica.muza@gmail.com.
V MB sta sicer na voljo dve brezplačni obliki podpore za mlade. Brezplačno svetovanje v Zavodu Mea Vita je namenjeno mladostnicam v obliki skupine, je pa treba preveriti, kdaj se začne nova skupina. Druga varianta je Pekarna Magdalenske mreže, kjer nudijo svetovanje za mlade osebe z motnjami hranjenja. Ponovno te vabim, da jih direktno kontaktiraš.
Sama lahko raziščeš še interaktivni zemljevid virov pomoči, v katerem izbereš regijo, starostno populacijo, kateri pripadaš, in vrsto pomoči, ki jo iščeš, nato pa prebereš izpis vsega, kar ti je v bližini brezplačno na voljo.
Lepo te pozdravljam. :)
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja
• Za
Zanimame
Hvala za odgovor. Kaj pa na zavodu mea vita je mozna tudi individualna obravnava? In izvajajo na muzi pogovre tudi na daljavo? Ker na njihovi strani ne najdem tega podatka
• Uredništvo
Maruša Bertoncelj
Odgovor svetovalke:
Brezplačna pomoč na MeaVita je na voljo samo preko skupinske obravnave. Za Muzo pa ne vem, svetujem, da povprašaš pri njih. :)
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja