Zdravo, zadnji mesec sem zelo slabše, in razmišljam da bi šla nazaj v bolnico, psihiatrinjo imam šele 20.2. In me skrbi da bo takrat že prepozno, staršem pa nevem kako povedati ker imata že svojih težav dovol.
Ves dan razmišljam samo o rezanju, in samomoru ter če se mi splača it nazaj u bolnco.
• Uredništvo
Maruša Bertoncelj

Odgovor svetovalke:
Drago dekle,
za svojo hudo stisko moraš povedati staršem. Ker sta tvoja starša, sta odgovorna, da skrbita za tvoje potrebe. Verjemi, želita vedeti, kaj se dogaja s tabo. Veliko bolj bi bila obremenjena, če biza to  izvedela prepozno.
Prosi ju, da te peljeta k svoji zdravnici ali psihiatrinji, in povej, da si želiš nazaj v bolnišnično obravnavo, ker ti je res hudo. Če si sama ugotovila, da ti to lahko pomaga in ti je v preteklosti že pomagalo, mislim, da se ti to vsekakor splača.
Svetujem ti tudi, da čim prej pokličeš na Tomov zaupni telefon na 116 111 in svojo stisko opišeš še svetovalki na telefonu. V živo ima svetovanje boljši učinek. Telefon je odprt vsak dan med 12. in 20. uro. Danes je na Tomu na voljo tudi spletna klepetalnica in sicer med 14. in 16. uro.
Ni ti treba čakati do 20. 2., poišči pomoč v živo še danes!
In poročaj, kako gre, velja?
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja